728 x 90

فعالیت کانونهای شورشی ایران، انهدام نمادهای حکومت آخوندی در خرم‌آباد، نیشابور، ماهشهر، اهواز، کرج، تهران، مشهد، یزد، زاهدان و بوشهر

فعالیت کانونهای شورشی ایران - انهدام نمادهای رژیم ولایت فقیه
فعالیت کانونهای شورشی ایران - انهدام نمادهای رژیم ولایت فقیه

کانونهای شورشی هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران، روزانه پایگاههای بسیج سرکوبگر و تصاویر ولی‌فقیه ارتجاع، خامنه‌ای یا دیگر نمادهای این حکومت ضدبشری را به آتش می‌کشند. این سلسله عملیات در شرایطی صورت می‌گیرد که رژیم آخوندی، برای حفظ پایگاههای سرکوب و نمادهای حکومتش همه اقدامات امنیتی لازم را انجام می‌دهد، در چنین وضعیتی به آتش کشیدن نمادهای رژیم آخوندی و فیلمبرداری از این عملیات جسورانه، نشان‌دهنده روحیه جنگاوری کانونهای شورشی، هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران است، گزارشی از فعالیت کانونهای شورشی مجاهدین در شهرهای مختلف ایران:

آتش زدن حوزه جهل و جنایت در خرم‌آباد

اعضای کانون شورشی ۵۵۸ خرم‌آباد طی یک عملیات انقلابی به یاد مجاهد شهید احمد رضایی، اولین شهید سازمان مجاهدین خلق ایران ورودی حوزه جهل و جنایت، موسوم به حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد را به آتش کشیدند، این عملیات با شعار پاینده ایران - درود بر خواهر مریم و برادر مسعود، در دوازدهم بهمن ماه جاری به اجرا درآمد.

 

به‌آتش کشیدن تصاویر منحوس خمینی دجال در نیشابور

اعضای کانون شورشی ۶۶۶ نیشابور، طی دو عملیات جداگانه که در تاریخ دوازدهم بهمن ۹۷ انجام دادند، بنرهای تبلیغاتی دهه زجر رژیم آخوندی که حاوی تصویر خمینی دجال بود را با شعار خامنه‌ای بدونه به‌زودی سرنگونه – خمینی ملعون در آتش – مرگ بر خامنه‌ای، به آتش کشیدند.

 

آتش زدن مرکز سرکوب در ماهشهر

اعضای کانون شورشی مجاهد صدیق محمد‌علی جابرزاده در ماهشهر در عملیات انقلابی خود ورودی یکی از مراکز سرکوب رژیم آخوندی موسوم به اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران را با شعار درود بر رجوی – مرگ بر خامنه‌ای – ارتش آزادی در راه است بر سر هر بامی فریاد است،به آتش کشیدند.

 

نصب پوستر، پخش تراکت و دیوارنویسی در کرج، تهران و زاهدان

اعضای کانون شورشی مجاهد شهید حسین مدنی در کرج پلاکاردی حاوی پوسترهای مسعود رجوی و تراکت: ایران‌زمین با خلق اسیرش بپاخواست را برافراشته کردند.

اعضای کانونهای شورشی در تهران نیز اقدام به چاپ تراکتهای برنامه ده ماده‌ای مریم رجوی برای ایران آزاد فردا و پخش آنها در منازل مسکونی و خیابانهای پایتخت کردند.

اعضای یکی از کانونهای شورشی زاهدان نیز شعار مرگ بر خامنه‌ای را کف یکی از خیابانهای این شهر درشت نویسی کردند.

 

نصب پوستر مسعود رجوی، دیوارنویسی در اهواز، کرج، تهران، مشهد، یزد، زاهدان و بوشهر

اعضای کانون شورشی ۸۸۸ اهواز اقدام به نصب تراکتهای مسعود رجوی با زیرنویس خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست کردند.

اعضای کانونهای شورشی در کرج و تهران نیز اقدام به دیوارنویسی شعارهای مرگ بر خامنه‌ای – درود بر رجوی در اماکن مختلف کردند، از جمله یکی از اعضای کانونهای شورشی در اقدام جالبی شعار مرگ بر خامنه‌ای را پشت اتوبوس شرکت واحد خط جمهوری - بهارستان درشت نویسی کردند.

در مشهد نیز اعضای کانون شورشی ۸۰۰ شعار درود بر سازمان مجاهدین خلق ایران را در خیابان حجاب این شهر دیوارنویسی کردند، اعضای این کانون شورشی همچنین در قسمت دیگری از شهر اقدام به دیوارنویسی شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی کردند.

در یزد، زاهدان و بوشهر نیز شعارهای درود بر رجوی – مرگ بر خامنه‌ای - ایران مریم مریم ایران توسط اعضای کانونهای شورشی دیوارنویسی شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/930cee9e-a493-4279-8da3-57af1c2219e8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات