728 x 90

به آتش کشیدن نمادهای حکومت آخوندی توسط کانونهای شورشی ایران در تهران، مشهد، استان مازندران، استان خراسان و استان کرمانشاه

آتش زدن نمادهای حکومتی توسط کانونهای شورشی ایران
آتش زدن نمادهای حکومتی توسط کانونهای شورشی ایران

گزارشی از فعالیت کانونهای شورشی مجاهدین در شهرهای مختلف ایران

به‌آتش کشیدن بنر حاوی تصاویر منحوس خمینی و خامنه‌ای در تهران

اعضای کانون شورشی مجاهد شهید رحمان منانی، در عملیات انقلابی خود که هفتم بهمن ماه ۹۷با شعار مرگ بر خامنه‌ای – درود بر اسطوره جهاد، رجوی انجام شد بنر حاوی تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای جلاد را که در جاده زرنان نصب شده بود را به آتش کشیدند.

 

آتش زدن بنر پاسداران خامنه‌ای در مشهد

اعضای کانون شورشی ۱۳۰در مشهد، طی یک عملیات انقلابی بنر تبلیغی سپاه پاسداران جهل و جنایت را در تاریخ هشتم بهمن ماه جاری با شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی به آتش کشیدند.

 

به آتش کشیدن پایگاه بسیج سرکوبگر در خراسان

اعضای کانون شورشی مجاهد شهید اشرف رجوی در حریم‌آباد - خراسان در عملیات انقلاب خود تابلو ورودی یکی از پایگاههای بسیج ضدخلقی، موسوم به پایگاه بسیج حریم آباد را با شعار بیا تا بهمنی دیگر بسازیم بیا در کوچه‌ها سنگر بسازیم – مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی، به آتش کشیدند. این عمل انقلابی در هفتم بهمن ماه ۹۷انجام شد.

 

آتش زدن پایگاه سرکوب رژیم آخوندی در مازندران

اعضای کانون شورشی مجاهد شهید آذر رضایی در مازندران، طی عملیات انقلابی خود که در تاریخ هشتم بهمن ماه ۹۷انجام شد، تابلو و تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای خونریز که بر سر در یکی از پایگاههای بسیج ضدمردمی نصب شده بود را به آتش کشیدند.

 

آتش زدن مرکز بسیج در سنقر – ۷بهمن

اعضای یک از کانونهای شورشی در سنقر (استان کرمانشاه) نیز در عملیات انقلابی خود که در تاریخ هفتم بهمن ماه انجام شد ورودی پایگاه بسیج ضدمردمی موسوم به محمود کریمی در شهرستان سنقر را به آتش کشیدند، این پایگاه سرکوب در مجاورت قرارگاه به‌اصطلاح بسیج سازندگی سپاه پاسداران رژیم قرار داشت.

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f08067c6-784d-4653-a255-b3585ae0fb48"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات