728 x 90

کانونهای شورشی تصاویر منحوس خامنه‌ای و خمینی را در تهران،شاهرود، قم و ارومیه به آتش کشیدند

کانونهای شورشی تصاویر منحوس خامنه‌ای و خمینی را در تهران،شاهرود، قم و ارومیه به آتش کشیدند
کانونهای شورشی تصاویر منحوس خامنه‌ای و خمینی را در تهران،شاهرود، قم و ارومیه به آتش کشیدند

گزارشی از انهدام نمادهای حاکمیت ولایت فقیه توسط کانونهای شورشی در شهرهای مختلف ایران

آتش زدن بیلبورد خامنه‌ای و خمینی در تهران

اعضای یکی از کانونهای شورشی تهران در سوم دیماه جاری، در یک عمل انقلابی شجاعانه بیلبورد حاوی تصاویر منحوس خمینی و خامنه‌ای، ولی‌فقیه ارتجاع را در اتوبان عسگری تهران به آتش کشیده منهدم کردند. اعضای این کانون شورشی از این عمل انقلابی فیلم تهیه و ارسال کردند.

 

به آتش کشیدن بنر خمینی دجال و خامنه‌ای ملعون در شاهرود

اعضای کانون شورشی ۶۱۲شاهرود بنر بزرگ حاوی تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای جلاد را به آتش کشیدند. اعضای این کانون شورشی از عمل شجاعانه خود فیلم تهیه و ارسال کردند. این حرکت انقلابی در سوم دیماه ۱۳۹۷به اجرا در آمد. اعضای کانون شورشی ۶۱۲تراکتی با مضمون « خامنه‌ای بدونه به‌زودی سرنگونه - درود بر رجوی – از کارگران فولاد اهواز حمایت می‌کنیم» در محل به‌جا گذاشتند.

 

بنر خامنه‌ای در تهران ـ جاده قدیم کرج به آتش کشیده شد

اعضای یکی از کانونهای شورشی تهران در جاده قدیم کرج در یک عمل انقلابی بنر بزرگ ولی‌فقیه ارتجاع را به آتش کشیدند. این حرکت شجاعانه در سوم دیماه جاری انجام شد. اعضای این کانون شورشی فیلمی از اجرای این عمل را تهیه و ارسال کردند.

 

تهران – شهرستان پیشوا – انهدام بنر خامنه‌ای

اعضای یکی از کانونهای شورشی تهران در دوم دیماه جاری طی یک حرکت شجاعانه انقلابی بنر خامنه‌ای جلاد را در ورودی شهرستان پیشوا به‌آتش کشیده منهدم کردند. فیلم این عمل انقلابی ضمیمه است.

 

انهدام ورودی پایگاه سرکوبگر در قم

اعضای یکی از کانونهای شورشی قم نیز در تارخ دوم دیماه اقدام به آتش زدن تابلو ورودی پایگاه بسیج ضدمردمی در فلکه صفاییه این شهر کردند.

 

ارومیه – به‌آتش کشیدن بنر خامنه‌ای ملعون

اعضای کانون شورشی افشین مصلحتی در شهرستان نوشین – ارومیه در روز دوم دیماه طی یک حرکت انقلابی شجاعانه بنر تبلیغی حاوی تصویر بزرگ خامنه‌ای را به آتش کشیدند. اعضای این کانون شورشی تراکتی با مضمون «مرگ بر خامنه‌ای – درود بر رجوی – ما خواهان آزادی کارگران زندانی فولاد اهواز هستیم» از خود به‌جا گذاشتند.

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/255da5c1-2ddd-4061-a2f9-35ec639693de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات