728 x 90

فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران – نصب پوسترهای مسعود و مریم رجوی و دیوارنویسی در تهران، مشهد، اصفهان، کردستان و ارومیه

فعالیت کانونهای شورشی در تهران اصفهان مشهد کردستان و ارومیه
فعالیت کانونهای شورشی در تهران اصفهان مشهد کردستان و ارومیه

گزارشی از فعالیت کانونهای شورشی، مشعل داران قیام و سرنگونی و پیش قراولان ارتش آزادی:

نصب پوسترهای مریم رجوی در تهران

اعضای یکی از کانونهای شورشی تهران، پوسترهای مریم رجوی را که به‌صورت پلاکارد در آورده بودند را کنار اتوبان نصب کردند. بر این پلاکارد، جمله « مریم رجوی: دانشجویان عزیز کانونهای شورشی را در مدرسه‌ها و دانشگاهها گسترش دهید» برجسته شده بود.

اعضای کانون شورشی ۱۰۱ تهران نیز پوستر مسعود و مریم رجوی و تراکتی با مضمون « مسعود رجوی: ایران‌زمین بپا خاسته با خلق اسیرش و صبح نزدیک است» در یکی از پارک ها نصب کردند.

اعضای کانونهای شورشی دیگری نیز اقدام به نصب تراکتهایی با مضمون «کارگر زندانی را آزاد کنید – به سرکوب پایان دهید – گرسنگی کارگران هفت‌تپه گرسنگی ماست – محاصره پزشکی و زجرکش کردن زندانیان ممنوع – زندانی سیاسی آزاد باید گردد» در اماکن مختلف تهران کردند.

 

دیوارنویسی و نصب پوستر مسعود و مریم رجوی در تهران

اعضای یکی از کانونهای شورشی تهران اقدام به دیوارنویسی شعار « مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی» در اماکن مختلف شهر کردند.

در نارمک نیز اعضای کانون شورشی ۹۷۷ ، پوسترهایی از مسعود رجوی با زیر نویس « خون شهیدانمان رنج اسیرانمان در تو گره می‌خورد رجوی قهرمان» را در اماکن مختلف محله نارمک تهران نصب کردند.

اعضای کانون شورشی ۹۷۷ ، همچنین پوسترهایی از مریم رجوی با زیرنویس « جوانان و دانشجویان عزیز، فریاد آزادیخواهی فریاد قیام و فریاد من براندازم را گسترش دهید – آزادی و پیروز در دستان شماست» را در اماکن مختلف محله نارمک تهران نصب کردند.

 

نصب پوستر و تراکت و دیوارنویسی در تهران، کردستان، مشهد، ارومیه و ورزنه اصفهان

اعضای یکی از کانونهای شورشی در تهران پوسترهای مریم رجوی با زیر نویس «کانونهای شورشی را در مدرسه‌ها و دانشگاهها گسترش دهید – تشکیل شوراهای مقاومت دانشجویی و کانونهای شورشی برای ادامه قیام تا پیروزی است» را در محلات مختلف تهران نصب کردند.

در کردستان نیز تراکتهایی با مضمون « به زندانیان ما گرسنگی ندهید – زندانی سیاسی آزاد باید گردد – دانشجوی زندانی آزاد باید گردد» نصب شد.

در مشهد نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی شعار «مرگ بر خامنه‌ای روحانی – درود بر رجوی – حکومت آخوندی سرنگون » را دیوارنویسی کردند.

همچنین اعضای کانونهای شورشی در ورزنه اصفهان و ارومیه اقدام به دیوارنویسی شعارهایی با مضمون «مرگ بر خامنه‌ای روحانی درود بر رجوی – دانشجو کارگر معلم اتحاد اتحاد – مرگ بر اصل ولایت فقیه درود بر ارتش آزادی – شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده آتش جواب آتش – مرگ بر دیکتاتور» در اماکن مختلف کردند.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/afc562ea-7317-45eb-a3fd-32b6b7ce8a32"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات