728 x 90

نصب پوسترهای مسعود و مریم رجوی در تهران - فعالیت کانونهای شورش در شهرهای ایران

فعالیت کانونهای شورشی در ایران - نصب پوسترهای مریم و مسعود رجوی، دیوارنویسی در تهران و بجنورد
فعالیت کانونهای شورشی در ایران - نصب پوسترهای مریم و مسعود رجوی، دیوارنویسی در تهران و بجنورد

گزارشی از فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران.

نصب پوسترهای مسعود رجوی و مریم رجوی در تهران

اعضای کانون شورشی ۸۲۴تهران، پوسترهای مسعود رجوی با زیرنویس «مسعود رجوی: ایران‌زمین با خلق اسیرش بپاخواسته و صبح نزدیک است» را در اماکن مختلف نصب کردند.

اعضای این کانون شورشی همچنین پوسترهایی از مریم رجوی و تراکتهای «مریم رجوی: جوانان و مردم قیام آفرین تاریک‌ترین صفحه تاریخ ایران را ورق می‌زنند» را نیز نصب کردند.

اعضای یکی دیگر از کانونهای شورشی تهران نیز اقدام به نصب پوستری از مریم رجوی با زیرنویس «ایران مریم مریم ایران» کردند.

 

«خامنه‌ای قاتل به پایان سلام کن» دیوارنویسی در بجنورد و تهران

اعضای یکی از کانونهای شورشی بجنورد نیز اقدام به دیوارنویسی شعارهای « خامنه‌ای قاتل، به پایان سلام کن – درود بر مجاهدین خلق - مرگ بر خامنه‌ای – درود بر رجوی – قیام با کانونهای شورشی محقق می‌شود» بر دیوار اماکن مختلف شهر بجنورد کردند.

اعضای یکی دیگر از کانونهای شورشی نیز در منطقه ولنجک تهران اقدام به دیوارنویسی شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای – درود بر رجوی – خامنه‌ای سرنگونی – درود بر مجاهدین» کردند.

 

ابراز وحشت ولی‌فقیه ارتجاع از سرنگونی

خامنه‌ای در سخنرانی اخیر خود با ابراز وحشت از این‌که در سال ۹۸ممکن است اتفاقاتی بیفتد، گفت: «این‌که آمریکایی‌ها گفتند در سال ۹۷چنین و چنان می‌کنیم، ممکن است فریب باشد؛ ممکن است در سال ۹۷جنجال بکنند و نقشه را برای سال ۹۸کشیده باشند. همه، حواسشان را جمع کنند. آمریکا دشمن خبیثی است که دستش با صهیونیستها و مرتجعین منطقه در یک کاسه است. ما باید بیدار باشیم».

وی همچنین اضافه کرد:‌ «توصیه‌ٔ من به همه‌ٔ جوانها و مجموعه‌های گوناگون و جریانهای سیاسی این است که مراقب باشند به دشمن پهلو ندهند و میدان را برای دشمن آماده نکنند».

یکی از به‌اصطلاح کارشناسان رژیم به نام فیاض زاهد نیز گفت:‌

«اتفاقی در حال افتادن است؛ صدای به هم پیوستگی اعتراضات به گوش می‌رسد. اگر تصمیمات جدی در حوزه اقتصاد گرفته نشود، عواقب بسیار سختی در انتظار خواهد بود... به شما می‌گویم این امواج به هم خواهند پیوست و مطالبات بسیار توفنده‌ای را شکل خواهند داد. نظام سیاسی به‌دلیل ناکارآمدی در حوزه عمل اقتصادی و فشار بین‌المللی، دو اتفاق را شاهد خواهد بود؛ یا از درون فرومی‌پاشد یا در برابر فشار خارجی زانو می‌زند ».

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f71a81d5-b826-4e1d-8926-06ccb8bf2186"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات