728 x 90

به‌آتش کشیدن تصاویر خامنه‌ای – پاسخ به پیام مسعود رجوی - فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران

فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای میهن
فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای میهن

فعالیت کانونهای شورشی در راستای برافروختن آتش اعتراض و قیام علیه رژیم آخوندی حاکم بر ایران، در شهرهای مختلف میهن ادامه یافت

 

به‌آتش کشیدن بیلبورد منحوس خامنه‌ای جلاد در بندرگز

اعضای کانون شورشی ۷۷۷ در بندرگز در یک اقدام شجاعانه انقلابی بیلبورد منحوس خامنه‌ای، ولی‌فقیه ارتجاع را به آتش کشیدند. اعضای این کانون شورشی فیلمی از عمل شجاعانه خود تهیه و ارسال کردند، در این فیلم علاوه بر صحنه به‌آتش کشیدن بیلبورد تراکتی حاوی شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی که توسط این کانون شورشی پخش شد نیز بچشم می‌خورد.

 

به‌آتش کشیدن تصاویر خمینی دجال و خامنه‌ای جلاد در خرم‌آباد

اعضای کانون شورشی ۱۱۹ خرم‌آباد تابلوی حاوی تصاویر منحوس خمینی و خامنه‌ای را که در بولواری در این شهر نصب شده بود را در یک حرکت انقلابی به آتش کشیدند. اعضای این کانون شورشی از عمل شجاعانه خود فیلمی تهیه و ارسال کردند.

 

پاسخ کانونهای شورشی به پیام برادر مسعود – فعالیت در نهاوند، اصفهان، شیراز و تهران

اعضای یکی از کانونهای شورشی نهاوند در پاسخ به پیام شماره ۱۱ مسعود رجوی، با در دست گرفتن تراکت، در پیامی گفتند «برادر پیامت را شنیدیم، وارد دوران آماده‌باش می‌شویم، سرنگونی دشمن ضدبشری محتوم است، حاضر حاضر حاضر».

در اصفهان نیز اعضای کانون شورشی ۶۵۸ این شهر اقدام به نصب پوستری از مسعود رجوی با زیر نویس «با تکثیر و ترکیب کانونهای شورشی یکانهای ارتش آزادی بسازیم» کردند.

در تهران نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی اقدام به نصب پوسترهای فرمانده کل ارتش آزادیبخش ملی ایران با زیر نویس «مسعود رجوی: وارد دوران آماده‌باش می‌شویم – سرنگونی دشمن ضدبشری محتوم است» کردند.

اعضای یکی از کانونهای شورشی شیراز نیز با دیوارنویسی شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی و خامنه‌ای قاتله ولایتش باطله»، به پیام ارتش آزادیبخش پاسخ دادند.

 

فعالیت کانونهای شورشی در تهران، شوش، ایلام، آذربایجان غربی، شیراز

عضو یکی از کانونهای شورشی تهران نیز در پاسخ به پیام ارتش آزادیبخش، ضمن نصب تراکتهای مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی در اماکن مختلف، در پیامی گفت «برادر مسعود پیامتون رو شنیدم، حاضر حاضر حاضر.

در شوش نیز اعضای کانون شورشی ۱۳۴۴ اقدام به پخش تراکتهای مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی، کردند.

اعضای یکی از کانونهای شورشی در ایلام نیز اقدام به پخش تراکتهایی با مضمون درود بر کانونهای شورشی و شوراهای مقاومت – آتش قیام خاموشی نمی‌پذیرد کردند.

در آذربایجان غربی نیز اعضای کانون شورشی ۵۴۰ این شهر در پاسخ به پیام مسعود رجوی، اقدام به نصب تراکتهای «مسعود رجوی: آتش قیام خاموشی نمی‌پذیرد – شیر همیشه بیدار، خدا تورا نگهدار، حاضر حاضر» کردند.

مریم رجوی سیمای ایران آزاد، تیتر تراکتهای حاوی برنامه ۱۰ماده‌ای مریم رجوی برای ایران آزاد فردا بود که همراه با تصاویر مریم رجوی، توسط اعضای کانونهای شورشی شیراز نصب شد.

کانونهای شورشی تهران در اتوبان خزانه و همچنین در نازی‌آباد، اقدام به نصب تراکتهایی با مضمون «مرگ بر استبداد مرگ بر ارتجاع – مریم رجوی: جدایی دین از سیاست – مریم رجوی: نه به ولایت فقیه، آری به حاکمیت مردم در یک جمهوری با رأی آزاد – مریم رجوی: آزادی بیان، آزادی احزاب، آزادی اجتماعات، آزادی مطبوعات و فضای مجازی» کردند.

 

فعالیت کانونهای شورشی و حمایت از اعتصاب در آمل، تهران و رشت

اعضای یکی از کانونهای شورشی تهران اقدام به نصب آرم سازمان مجاهدین خلق ایران و تراکتهای مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی کردند.

اعضای کانونهای شورشی تهران همچنین اقدام به پخش گسترده کارتهایی حاوی شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی کردند.

در آمل نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر اقدام به دیوارنویسی شعار «مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی» کردند.

در تهران نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی اقدام به شعارنویسی «مرگ بر خامنه‌ای» بر پیاده رو کردند.

در رشت نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر اقدام به دیوارنویسی شعار «مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی» کردند.

یکی از اعضای کانون شورشی از میدان انقلاب تهران در پیامی گفت «درود بر مجاهدین خلق ایران، امیدوارم به‌زودی جشن پیروزی را در همین میدان انقلاب بگیریم، به امید خدا».

از رشت نیز عضو کانون شورشی مجاهد شهید ولی فرهادی، در پیامی گفت « به‌نام خدا و به‌نام خلق قهرمان ایران، ما هوادارن سازمان مجاهدین خلق ایران حمایت خود را از اعتصاب سراسری معلمین و فرهنگیان آزاده که برای احقاق حقوق حقه خود دست به اعتصاب و تحصن زده‌اند اعلام میداریم، درود بر سازمان مجاهدین خلق ایران»

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d561ff5d-e6d5-4c86-b2ae-e347ab4dd4d9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات