728 x 90

نماینده خامنه‌ای در حفاظت سپاه پاسداران:‌ نبض ناآرامی‌ها در دست مجاهدین است

قیام دیماه در تهران ـ آرشیو
قیام دیماه در تهران ـ آرشیو

مسئول نمایندگی خامنه‌ای در حفاظت سپاه پاسداران، در هراس از پیوند مجاهدین با اعتراضات مردمی گفت: آنها نبض ناآرامیها را در دست دارند.

یک رسانه حکومتی با نقل اظهارات آ‌خوند علیزاده نوشت: ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه که مدتی پیش به شیراز سفر کرده بود، در جلسه‌ای به نقصانهای دهه چهارم انقلاب اشاره نمود و گفت: در دهه چهارم انقلاب دچار غفلت شده‌ا‌یم، خواب، به‌ویژه خواص را فراگرفته است... بعد از سالیان، امروز شرایطی به‌وجود آمده که (مجاهدین) احیا شده‌اند و به صحنه آمده‌اند و نبض بسیاری از ناآرامیهای کشور، در دست همین افراد است.

 

این رسانه وابسته به سپاه پاسداران می‌نویسد: دشمن از غفلت (ما) سوء‌استفاده کرده و به سازماندهی جوانان می‌پردازد و بقول خودشان از آنان "کانون شورشی" درست می‌کنند... به‌گفته (مجاهدین)، این کانونهای شورشی در به‌وجود آوردن اغتشاشات و ناآرامی‌ها، هم نقش هدایت دارند و هم نقش سازماندهی، هم نقش جرقه را دارند و هم نقش موتور محرک.

 

مطالبات مردم دستاویز مجاهدین نشود

یک عضو کمیسیون امنیت مجلس رژیم به نام نانواکناری درباره پیوند مجاهدین و قیام مردم با وحشت گفت: در شرایط بحرانی، چگونه باید اقدام کنیم تا مطالبات مردم دستاویز گروه‌هایی مانند سازمان (مجاهدین) و گروه‌های ضد نظام نشود.

وی افزود: به هر شکل، عوامل نفوذ،‌ نفوذ می‌کنند. این امر از جمله مواردی است که صددرصد نمی‌توانیم آن را منتفی کنیم و از یاد ببریم.

 

فعالیتهای براندازانه مجاهدین در شبکه‌های اجتماعی

خبرگزاری رسمی رژیم در گزارشی از فعالیتهای براندازانه در شبکه‌های اجتماعی نوشت: رباتها و اکانتهای جعلی در توئیتر با هشتگ «براندازی» و «تغییر رژیم در ایران»، «ایران آزاد» و غیره -که نوعی از پروپاگاندای ضد (نظام) با هدف تغییر حکومت را شکل داده‌اند- در حالی به دور از مسدودیتهای توئیتری فعالیت می‌کنند که توئیتر، چندی پیش حساب کاربری برخی اشخاص حقیقی در ایران را با ادعای این‌که بخشی از جریان نفوذ هستند، مسدود کرد.

 

یک مهره حکومتی به نام مرتضی مُبَلِّغ در این رابطه به خبرگزاری رسمی رژیم گفت: مدتها است که یک جریان سازمان یافته، سیستماتیک در خارج از کشور علیه جمهوری اسلامی به شکل محسوس و مستقیم شکل گرفته است.

 

مطالب مرتبط:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/90f44b32-4958-48dc-b09e-dd9865b41647"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات