728 x 90

پاسخ کانونهای شورشی به پیام مسعود رجوی، فرمانده کل ارتش آزادیبخش ملی ایران

فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای میهن
فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای میهن

پیام برخی از کانونهای شورشی از قوچان، ساوه، آذربایجان شرقی، شیراز و گلپایگان

جمعی از اعضای کانون شورشی ۷۳۹قوچان، در پاسخ به پیام مسعود رجوی در حالیکه پوسترهای فرمانده کل را در دست داشتند گفتند «برادر مسعود پیام شماره یازده شما را شنیدیم... حاضر حاضر حاضر».

در ساوه نیز یکی از اعضای کانون شورشی ۷۰۲این شهر با بلند کردن تراکت «پیام شما را شنیدیم، برادر آماده اجرای فرمانت هستیم. آماده‌باش دوران سرنگونی» گفت «پیام شماره ۱۱ارتش آزادیبخش را شنیدیم و برای مرحله سرنگونی آماده‌ایم».

یکی از اعضای کانون شورشی ۵۰۰آذربایجان شرقی نیز در پیامی گفت « برادر مسعود فرمانده کل ارتش آزادیبخش پیام شما را با جان و دل شنیدیم و می‌گوییم حاضر حاضر حاضر».

در شیراز نیز یکی از اعضای کانون شورشی ۴۴۴این شهر در پیامی گفت « برادر مسعود، جان جانان پیامت را بگوش جان شنیدیم، بپا و برخاسته‌ایم بر این ظلم و جور، برق شمشیرهای صیقل زده ما... حاضر حاضر حاضر» اعضای این کانون شورشی ورود به مرحله سرنگونی را تبریک گفتند.

اعضای یکی از کانونهای شورشی در گلپایگان نیز در پیامی گفتند «خلق جهان بدانند مسعود رهبر ماست، شیر همیشه بیدار خدا تورا نگهدار، برادر پیام شماره ۱۱را گرفتم بموقع آماده‌باش دادید، کانونهای شورشی آماده هستند، رژیم وحشت خود را از کانونهای شورشی نشان داد، حاضر حاضر حاضر»

 

پیام برخی از کانونهای شورشی از مشهد، اصفهان، شاهین شهر، سمنان، سمیرم و شیراز

اعضای کانون شورشی ۴۱۸مشهد نیز در پیام خود گفتند «برادر پیام شماره یازده ارتش آزادیبخش ملی ایران را بگوش جان شنیدیم و اعلام آماده‌باش برای مرحله سرنگونی می‌نماییم»

اعضای کانون شورشی ۷۳۰اصفهان نیز در پیام خود گفتند « برادر مسعود پیام شما را در دوران آماده‌باش و سرنگونی را گرفتیم، حاضر حاضر حاضر، خامنه‌ای بدونه به‌زودی با کانونهای شورشی سرنگون است».

از شاهین شهر نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر در پیامشان گفتند «برادر پیامت را شنیدیم، ما کانونهای شورشی، آماده‌ایم برای سرنگونی این رژیم منحوس آخوندی حاضر حاضر حاضر».

از ایلام نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی با نصب تراکت زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران، باز می‌آییم گفتند «ما کانونهای شورشی پیام فرماندهی کل را شنیدیم، حاضر حاضر حاضر».

اعضای کانون شورشی ۸۲۴شیراز نیز در پیام خود گفتند «برادر مسعود ما پیام شما را شنیدیم و آماده هستیم، حاضر حاضر حاضر».

از سمنان نیز اعضای کانون شورشی ۲۹۷این شهر در پیامی گفتند «برادر مسعود پیام دوران آماده‌باش سرنگونی را دریافت کردیم، برای انجام مأموریت آماده‌ایم حاضر حاضر حاضر»

اعضای کانون شورشی شهید حسین مدنی از سمیرم نیز در پیام خود گفتند «برادر مسعود ما پیام آمادگی شما را شنیدیم ما همه برای سرنگونی سر از پا نمی‌شناسیم ما کانونهای شورشی جرقه قیام را می‌زنیم و به‌زودی ایران عزیز را آزاد می‌کنیم و به خلیفه ارتجاع می‌گوییم شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده حاضر حاضر حاضر»

 

پیام برخی از کانونهای شورشی از سمنان، اهواز، لارستان، تهران، قم و اصفهان

اعضای کانون شورشی ۹۹۹سمنان نیز در پیام خود گفتند «برادر جان پیامت دریافت شد حاضر حاضر حاضر».

از اهواز نیز اعضای کانون شورشی ۱۰۴این شهر در پیام خود گفتند «برادر مسعود، پیامت را با گوش جان شنیدیم، حاضر حاضر حاضر».

اعضای کانون شورشی ۴۳۰لارستان نیز در پیامی گفتند «با سلام به رهبر مقاومت برادر مسعود رجوی، سمبل شش دهه مقاومت و مبارزه علیه دو دیکتاتوری شاه و شیخ، به فراخوان شما برای ورود به دوران سرنگونی لبیک می‌گوییم، حاضر حاضر حاضر».

از تهران نیز یکی از اعضای کانون شورشی ۴۰۸در پیامی گفتند «سلام خدمت فرمانده قهرمان خلق ایران‌زمین مسعود بزرگ فرمان آماده باش‌تان را بگوش جان شنیدم و در تارو پود مغز و جانم حکاکی کردم تا چونان نقشه‌ای راهی در برابر دیدگانم بدرخشد و راه را از بیراه گم نکنم حاضر حاضر حاضر...».

از قم نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر در پیامی گفت «برادر پیامت را دریافت کردیم آماده‌ایم برای سرنگونی حاضر حاضر حاضر»

کانون شورشی ۳۱۳اصفهان نیز در پیامی گفت «از کانون شورشی ۳۱۳به فرمانده کل ارتش آزادی برادر ما سالهاست که منتظر دوران سرنگونی آماده‌باش بودیم برای این‌که بند از بند رژیم خونخوار ولایت بگسلیم. اکنون به روزهای سرفصلی تعیین‌تکلیف رژیم رسیدیم. می‌خواهیم خلیفه ارتجاع را به زباله‌دان تاریخ بیاندازیم. حاضر حاضر حاضر»

 

پیام برخی از کانونهای شورشی از تهران، گیلان، استان مرکزی و بروجرد

یکی از اعضای کانون شورشی ۲۱۱تهران نیز در پیام خود گفتند «برادر مسعود پیامت را دریافت کردم حاضر حاضر حاضر. ملت بزرگ ایران سرنگونی حتمی است، شمشیرها را برای نابودی نظام ولایت فقیه هر چه تیز تر کنید، خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست ارتش آزادیبخش پاسخ آخر ماست».

اعضای یکی دیگر از کانونهای شورشی تهران نیز در پیامی گفتند « برادر مسعود اعلام می‌کنیم که آماده‌ایم فرمانت را بگوش جان شنیده‌ایم و آماده‌ایم حاضر حاضر حاضر»

از گیلان نیز یکی از اعضای کانون شورشی در پیامی گفت «سلام به شما و به همه همرزمان آزادی ایران سلام مرا به شیر همیشه بیدار ایران برسانید و بگویید دوستشان دارم و بی‌صبرانه منتظر آمدنش هستیم»

از استان مرکزی و رباط کریم تهران و نیز اعضای کانون شورشی در تراکتهایی با مضمون « پیام شماره ۱۱فرمانده کل ارتش آزادیبخش ملی ایران دریافت کردم حاضر حاضر حاضر – کانونهای شورشی پیام شماره ۱۱شیر همیشه بیدار برادر مسعود را شنیدند» به این پیام پاسخ دادند.

در بروجرد نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی با دیوارنویسی شعار « کانون شورشی در آماده‌باش – درود بر رجوی» به پیام فرماندهی کل پاسخ دادند.

اعضای کانون شورشی ۷۹۰تهران نیز اقدام به پخش تراکت « ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره ۱۱، وارد دوران آماده‌باش سرنگونی می‌شویم، هر چند طول بکشد و هر چه فراز و نشیب داشته باشد سرنگونی دشمن ضدبشری محتوم است، ورود به دوران آماده‌باش گرامی باد، برادر مسعود، حاضر حاضر حاضر» کردند.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c8dd3df2-b4f1-4e50-b683-90d224e602a0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات