728 x 90

گرامی‌داشت ۷آبان، سالگرد حمله تروریستی به لیبرتی، روز کورش کبیر - فعالیت کانونهای شورشی در ایران

گرامیداشت ۷ آبان - فعالیت کانونهای شورشی
گرامیداشت ۷ آبان - فعالیت کانونهای شورشی

ادامه فعالیت‌ کانونهای شورشی، به‌ مناسبت هفتم آبانماه، روز کورش کبیر و سالگرد حمله تروریستی به لیبرتی با ۲۴شهید

 

گرامی‌داشت شهدای موشک‌باران لیبرتی، کرمانشاه

یکی از اعضای کانون شورشی کرمانشاه، در پیامی به‌ مناسبت هفتم آبان سالگرد شهادت ۲۴مجاهد خلق در حمله سنگین تروریستی موشکی رژیم ولایت فقیه علیه لیبرتی گفت «زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران، درود بر رجوی، کرمانشاه بیستون – هفتم آبان سالروز سنگین‌ترین حمله تروریستی موشکی آخوندی به لیبرتی در سال ۹۴و شهادت ۲۴قهرمان مجاهد خلق». بر روی تابلوی محل فیلمبرداری «شعار لیبرتی زنده است» دیده می‌شود.

 

 

گرامی‌داشت روز کورش توسط کانونهای شورشی

اقدامات اعضای کانونهای شورشی به‌ مناسبت هفتم آبان روز بزرگداشت کورش کبیر در شهرهای مختلف

یکی از اعضای کانون شورشی ۵۶۱شیراز، از مسیر پاسارگاد گزارش داد «به‌خاطر جلوگیری از رفتن مردم به پاسارگاد نیروهای امنیتی از دیشب در این مسیر مستقرند و پلیس‌های راه از رفتن مردم به پاسارگاد جلوگیری می‌کنند».

اعضای کانون شورشی ۱۳۳رشت و کانون شورشی شاه‌عبدالعظیم تهران نیز در مسیر پاسارگاد، اقدام به نصب تراکت «نه آخوند نه قزاق مصدق روحت شاد» کردند.

کانون شورشی ۶۸۱نیز در مسیر پاسارگاد اقدام به نصب پوستر دکتر محمد مصدق با زیر نویس نه آخوند نه قزاق مصدق روحت شاد کردند.

 

 

 

گرامی‌داشت هفتم آبان روز کورش در کرمانشاه - بیستون

اعضای یکی از کانونهای شورشی کرمانشاه به‌ مناسبت روز کورش در پیامی که از کنار کوه بیستون و نقش نبشته بیستون فرستاده است گفت « هفتم آبان روز جهانی کورش بزرگ بر تمامی آزادیخواهان ایران و جهان تهنیت باد – کرمانشاه – بیستون»

 

 

دجالگریهای رژیم آخوندی تحت عنوان ایستگاه صلواتی از جیب مردم

از کرمانشاه، یکی از اعضای کانونهای شورشی در پیامی که از یکی از ایستگاههای به‌اصطلاح صلواتی رژیم فرستاده است گفت« از این ایستگاههای صلواتی که تماماً از جیب مردم ستمدیده ایران گرفته شده در مسیر بزرگراه کربلا بسیار دیده می‌شود. در کشوری که فروش کلیه و قرنیه چشم پدیده‌یی مرسوم شده، در کشوری که زندگی بسیاری از مردم زیر خط فقر در حکومت ولایت فقیه است، در کشوری که مردمانش مجبور به ذخیره نان خشک برای زمستان می‌شوند، و در کشوری که مردم زلزله‌زده سرپل‌ذهاب پس از گذشت یک سال هنوز هم در کانکس و چادر زندگی می‌کنند، اینچنین شاهد غارت و برباد رفتن پول و مال و سرمایه‌های مردم ایران در جهت نفوذ رژیم آخوندی در کشور عراق و به نام اربعین حسینی هستیم، هر چند که اربعین امسال نسبت به سالهای گذشته از استقبال بسیار کمتری برخوردار بوده‌ اما تابه کی می‌توان نظاره‌گر این ظلم و جور بی‌پایان بود. مرگ بر خامنه‌ای روحانی زنده باد آزادی درود بر رجوی – کانون شورشی کرمانشاه – هفتم آبان ۹۷»

 

 

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a8ad1ae4-d533-49ed-ace8-c3e888eb4e0b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات