728 x 90

به‌آتش کشیدن بنر خمینی و خامنه‌ای توسط کانونهای شورشی در تهران، شیراز،‌ سبزوار و…

به‌آتش کشیدن بنر تصاویر منحوس خمینی و خامنه‌ای
به‌آتش کشیدن بنر تصاویر منحوس خمینی و خامنه‌ای

فعالیت‌ کانونهای شورشی، در شهرهای ایران اوج می‌گیرد.

کانونهای شورشی تصاویر منحوس خمینی و خامنه‌ای را به‌آتش کشیدند – تهران و شیراز

اعضای کانون شورشی ۷۹۴ تهران بزرگ، در یک حرکت انقلابی بنر بزرگی از تصاویر منحوس خمینی و خامنه‌ای جلاد را که در اتوبان علامه عسگری تهران نصب شده بود را به آتش کشیدند.

در شیراز نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی این شهر پوستر بزرگی از خامنه‌ای را در ورودی این شهر به‌آتش کشیدند. اعضای این کانون شورشی شعار می‌دادند «مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی»

 

 

به‌آتش کشیدن بنر خمینی و خامنه‌ای در سبزوار و شهرک گلگون تهران

اعضای کانون شورشی ۵۰۰ سبزوار نیز در یک عمل انقلابی بنری حاوی تصاویر منحوس خمینی و خامنه‌ای را به آتش کشیدند. یکی از اعضای این کانون شورشی ضمن معرفی محل عمل «منطقه تیپ مهندسی ۴۷ سلمان سبزوار» شعار داد «مرگ بر خمینی، مرگ بر عمالش، زنده باد مجاهدین – زنده باد مجاهدین، مرگ بر خامنه‌ای»

 

در شهرک گلگون تهران نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی تهران بزرگ اقدام به آتش زدن تصاویر خمینی دجال و خامنه‌ای جلاد که بر روی یک تابلوی بزرگ نصب شده بود کردند. یکی از اعضای این کانون شورشی هنگام آتش زدن این تصاویر شعار « مرگ بر خامنه‌ای» سرداد. اعضای این کانون شورشی همچنین اقدام به تخریب تابلو‌های دیگری که حاوی تصاویر خامنه‌ای بود کردند.

 

 

خراساًن رضوی، ورودی شهر نقاب – انهدام بنر بزرگ خامنه‌ای

اعضای یکی از کانونهای شورشی در خراساًن رضوی، نیز بنر بزرگی که حاوی تصویر منحوس خامنه‌ای جلاد بود را به آتش کشیدند. این بنر منهدم شده در میدان ورودی کارخانه ایران خودرو در ورودی شهر نقاب نصب شده بود.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2eeec169-6298-4d88-bff5-d3a4ae0ff38f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات