728 x 90

فعالیت کانونهای شورشی به‌ مناسبت شانزدهم آذر، روز دانشجو،در شهرهای ایران – حمایت از برنامه همیاری

فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران بمناسبت ۱۶ آذر
فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران بمناسبت ۱۶ آذر

کانونهای شورشی به‌ مناسبت ۱۶ آذر، روز دانشجو، اقدام به نصب تراکت، دیوارنویسی و نصب پوسترهای مریم رجوی در شهرهای مختلف میهن کردند.

 

فعالیت کانونهای شورشی در قوچان، کردکوی، تهران و شهرری

اعضای کانون شورشی ۸۰۳ قوچان در یک حرکت جمعی با بلند کردن تراکتهایی گفتند «دانشجو بپاخیز! قیام کن دانشگاه سنگر آزادی». شعارهای «درود بر دانشجو مرگ بر ستمگر – دانشجو بپاخیز قیام کن – دانشجوی زندانی آزاد باید گردد» بر تراکتهای این کانون شورشی، بچشم می‌خورد.

در کردکوی نیز اعضای کانون شورشی ۶۷۰ اقدام به نصب تراکتهای مریم رجوی با زیر نویس« مریم رجوی: دانشجویان عزیز، آزادی و پیروزی در دستان شماست» در اماکن مختلف این شهر کردند. اعضای این کانون شورشی همچنین اقدام به دیوارنویسی شعار « مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی» کردند.

اعضای کانون شورشی ۸۲۵ تهران نیز با نصب تراکتهایی حاوی تصویر و عبارت «مریم رجوی: تشکیل شوراهای مقاومت دانشجویی، و کانونهای شورشی، برای ادامه قیام است تا پیروزی»، روز شانزدهم آذر را گرامی داشتند.

در شهرری نیز اعضای کانون شورشی ۵۰۴ به‌ مناسبت شانزدهم آذرماه اقدام به نصب تراکتهایی حاوی تصویر و جمله‌ای با مضمون « مریم رجوی: درود بر خیزش دانشجویان دلیر که تا سرنگونی این رژیم سر بازایستادن ندارد» کردند

 

فعالیت کانونهای شورشی در تهران، کاشمر، و بندر انزلی

اعضای کانون شورشی ۸۲۴ تهران به‌ مناسبت ۱۶ آذر، اقدام به نصب تراکتهایی حاوی تصویر و عبارتی با مضمون «مریم رجوی: درود به خیزش دانشجویان دلیر که تا سرنگونی رژیم ولایت فقیه سر باز ایستاد ندارد» در اماکن مختلف تهران کردند.

در کاشمر نیز اعضای کانون شورشی ۵۱۴ این شهر اقدام به نصب تراکتهای حاوی تصویر و عبارتی از مریم رجوی، به‌ مناسبت خیزش دانشجویان دلیر در شانزدهم آذر ماه کردند.

اعضای یکی از کانونهای شورشی در بندر انزلی نیز اقدام به نصب پوسترهای مریم رجوی کردند. پوسترهای نصب شده حاوی زیرنویس «مریم رجوی: دانشجویان عزیز، کانونهای شورشی را در مدرسه‌ها و دانشگاهها گسترش دهید» بودند.

اعضای کانونهای شورشی تهران – شهرری همچنین اقدام به گل‌گذاری بر مزار دانشجویان شهید، قندچی، بزرگ‌نیا و شریعت رضوی کردند.

کانونهای شورشی تهران، به‌ مناسبت روز دانشجو اقدام به دیوارنویسی شعارهای « دانشگاه سنگر آزادی – دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد – مرگ بر ستمگر درود بر دانشجو – روز دانشجو گرامی‌باد

 

دیوارنویسی و نصب تراکت در تهران و ساری

اعضای کانونهای شورشی تهران به‌ مناسبت شانزدهم آذر اقدام به نصب تراکتهایی با مضمون « مریم رجوی: از خواسته خودمان برای آزادی به هر قیمتی کوتاه نمی‌آییم – نه تهدید نه زندان دیگر اثر ندارد – دانشجو معلم کارگر اتحاد اتحاد – ۱۶ آذر روز قیام دانشجو مبارک باد – دانشجو بیدار است از دیکتاتور بیزار است و... » در اماکن مختلف تهران کردند.

در ساری نیز اعضای کانون شورشی ۳۷۱ اقدام به دیوارنویسی شعار «دانشجو معلم کارگر اتحاد اتحاد» کردند.

 

پیام حمایت از برنامه همیاری با سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران

کرمانشاه، کانون شورشی خروش در پیامی با این مضمون «سیمای آزادی، سیمای تابناک آزادی به بند کشیده ملتی است که سالهاست طعم آزادی را نچشیده‌اند و از آن محروم‌اند. سیمای آزادی صدای کارگران، کشاورزان، معلمان، کامیونداران، زنان و مردان، بی‌شمار انسانهای دربندی‌ است که در برابر سفاک زمانه، ندای رهایی سر می‌دهد، سیمای آزادی به‌مثابه رود خروشانی است که با همیاری شما هیچگاه از حرکت و تلاطم باز نایستاد و یکه‌تاز مبارزه علیه رژیم پلید آخوندی بوده و هست، کانونهای شورشی برای تداوم، و به ثمر رسیدن این مبارزه همه آزادیخواهان را به همیاری در بیست و سومین برنامه گلریزان دعوت می‌نمایند» از برنامه همیاری با سیمای آزادی حمایت کرد.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f567359-9aca-4c56-be56-1a670bbe1279"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات