728 x 90

حمایت کانونهای شورشی از اعتصاب و تظاهرات کارگران نیشکر هفت‌تپه و فولاد اهواز

حمایت کانونهای شورشی از اعتصاب و تظاهرات کارگران نیشکر هفت تپه و فولاد اهواز
حمایت کانونهای شورشی از اعتصاب و تظاهرات کارگران نیشکر هفت تپه و فولاد اهواز

حمایت کانون شورشی کرمانشاه از کارگران هفت‌تپه و فولاد اهواز

اعضای کانون شورشی طاق‌ بستان کرمانشاه در حمایت از اعتراض کارگران نیشکر هفت‌تپه و مجتمع ملی فولاد اهواز،اقدام به دیوارنویسی بر دیوار پادگان پدافند هوایی سپاه پاسداران رژیم در کرمانشاه، واقع در جاده بیستون کردند. اعضای این کانون شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای روحانی و قلب هفت‌تپه در تمامی شهرهای ایران می‌تپد» نوشتند، عضو این کانون شورشی در پیامی گفت «درود بر کارگران شجاع نیشکر هفت‌تپه و فولاد اهواز که با تظاهرات و شعارهای کوبنده خویش نشان دادند با دستگیری و سرکوب از میدان خارج نمی‌شوند و درود بر مردم اهواز و شوش که پشت به پشت کارگران با شرکت فعال در تظاهرات کارگران را تنها نگذاشته‌اند آری ما نیز هفت‌تپه‌ای هستیم و قلب هفت‌تپه در تمامی شهرهای ایران می‌تپد، این شعار بر دیوار پدافند هوایی سپاه پاسداران رژیم در کرمانشاه نقش بست.

 

شیراز، حمایت از اعتراض کارگران هفت‌تپه و فولاد اهواز

اعضای کانون شورشی ۴۴۴شیراز نیز تراکت«مریم رجوی: قیام کارگران هفت‌تپه، گامی درخشان در مرحله سرنگونی» را در حمایت از اعتصاب و تظاهرات کارگران نیشکر هفت‌تپه نصب کردند.

اعضای این کانون شورشی همچنین با نصب تراکت «کارگران هفت‌تپه، فولاد اهواز، بازاریان، معلم، دانشجو، دانش‌آموز، هموطن ایرانی اتحاد اتحاد» از اعتصاب و تظاهرات اقشار مختلف مردم به‌ویژه کارگران هفت‌تپه و فولاد اهواز حمایت کردند.

 

یکی از اعضای کانونهای شورشی نیز در پیامی گفت« رژیم آخوندی با دستگیری تعدادی از کارگران هفت‌تپه یکبار دیگر ماهیت ضدبشری خودش را نشان داد که نمی‌خواهد و نمی‌تواند مشکلات را حل کند و راهی جز بازداشت و شکنجه و اعدام نمی‌شناسد. با درود بر کارگران شجاع هفت‌تپه و فولاد اهواز، بازاریان، دانش‌آموزان و دانشجویان که با اتحاد و همبستگی آتش قیام را شعله‌ورتر کردند. مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی.

 

پیام حمایت کانون شورشی رشت از کارگران معترض

یکی از اعضای کانون شورشی مجاهد شهید ولی فرهادی، از رشت نیز در حمایت از کارگران اعتصابی نیشکر هفت‌تپه در پیامی گفت «بنام خدا و به‌نام خلق قهرمان ایران، با درود به شما کارگران نیشکر هفت‌تپه که امروز بزرگ‌ترین درس را به کارگران ایران دادید و با سلام به فرزندان شما که مدارس را تعطیل و با خواهران و مادران خود به یاری پدران خود شتافتند و دست به تظاهرات گسترده زدند و در این راستا بازاریان و دانشجویان و معلمین به آنها پیوستند، هزاران درود به شما باد که پیام شماره یازده ارتش آزادیبخش ملی ایران، به رهبری برادر مسعود رجوی را که دوران آمادگی و سرنگونی است را رقم زدید، ما گروهی از هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران حمایت خود را از شما اعلام می‌داریم و به امید محقق شدن کار مسکن و آزادی برای کارگر، مرگ بر استبداد آخوندی درود بر مسعود و مریم رجوی».

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/80cd195c-7ca9-4d4a-90bd-03902604fb5a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات