728 x 90

اعتياد و مواد مخدر,

ربط کاهش سن اعتیاد با پولهای کثیف؟

-

رواج گسترده اعتیاد در میان زنان و جوانان
رواج گسترده اعتیاد در میان زنان و جوانان
قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر از کاهش سن اعتیاد به 15سال خبر داده است. همچنین این مقام رژیم گفته است سالانه500تن مواد مخدر در کشور مصرف می‌شود. این مقام رژیم آخوندی در جای دیگری گفته است نسبت فوت معتادان در اثر مصرف مواد مخدر نسبت مدت مشابه سال گذشته ۲.۹ درصد افزایش یافته است. این مقام رژیم گفته است 45 درصد از معتادان آلوده به HIV هستند.
حجمی از مواد مخدر از مبادی قانونی وارد کشور می‌شود و در این رابطه ماه گذشته قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف 33 میلیون قرص ترامادول و آمپول غیرمجاز خبر داد و گفت: «محموله‌ها عمدتاً از خارج از کشور وارد شده و میزان نیاز دارویی کشور به این قرص‌ها و آمپول‌ها بسیار کمتر از این میزان است“. (خبرگزاری ایسنای رژیم) ۲۵/۱۰/۹۳
این مقام رژیم وارد شدن قرصها و آمپولهای مخدر به کشور را به جنگ نرم دشمن علیه رژیم نسبت داده است، در حالی که در سالهای پیش رسماً مقامات رژیم به ترانزیت مواد مخدر اعتراف کرده‌اند. طبعاً قاچاقچیان بدون حمایت نهادها و یا افراد رسمی نمی‌توانند از طریق فرودگاهها و بندرگاهها این حجم از مواد مخدر را وارد کنند.
در مورد پایین آمدن سن اعتیاد و سرعت آن در ایران تحت حاکمیت آخوندها، مسئولان سازمان پزشکی قانونی هشدار می‌دهند که این موضوع در سالهای آینده و نه چندان دور به یک معضل بزرگ برای جامعه تبدیل می‌شود. زیرا به گفته آنها اعتیاد به مخدرهای صنعتی افزایش چشمگیری یافته که خطر بیشتری نسبت به مواد مخدر معمولی دارند.
شیوع اعتیاد در حاکمیت نظام آخوندی در ایران باعث بروز پدیده‌های دیگر اجتماعی شده است. از جمله این‌که اعتیاد عامل 50 درصد از طلاقها و 20 درصد از قتلها است و مجازات اعدام نیز نتوانسته است میزان قاچاق مواد مخدر در کشور را کم کند، چون که منشأء قاچاق مخدر در دست باندهای مافیای قاچاق است که در کنترل مهره‌ها و مقامات رژیم بوده و در ارگانهای مختلف نفوذ دارند.
رحمانی فضلی، وزیر کشور رژیم گفته است ’۴۶ درصد از زندانی‌های کشور، ۴۵ درصد از سرقتها و ۵۴ درصد طلاق‌ها’ ریشه در مواد مخدر دارند.
اعتیاد آن‌چنان در تار و پود جامعه تنیده است که قشر آگاه و تحصیلکرده جامعه نیز به میزان بسیار بالایی درگیر این معضل است تا حدی که ۲۱ درصد مصرف‌کنندگان موادمخدر مدرک بالای کارشناسی دارند.
قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر به افزایش شمار معتادان زن در کشور طی سالهای گذشته اشاره و تصریح کرده است: ”متأسفانه تعداد معتادان زن در سال جاری در مقایسه با سه سال گذشته 5 درصد افزایش داشته است“
شیوع اعتیاد در کشور و کاهش سن اعتیاد و وفور مواد مخدر در حالی است که رحمانی فضلی وزیر کشور دولت آخوند حسن روحانی به پولهای کثیف ناشی از درآمد قاچاق مواد مخدر اشاره کرده است که توسط سردمداران و ایادی دانه درشت رژیم به حوزه سیاست و ساختار قدرت وارد شده است و این موضوع باعث جنجالی در درون رژیم شد.
طبعاً وقتی پول کثیف حاصل از مواد مخدر به حوزه سیاست و ساختار قدرت رژیم آخوندی وارد می‌شود، وارد کنندگان مواد مخدر و دریافت کنندگان این پول کثیف عناصر خرده پا نیستند، بلکه عناصری هستند که در رأس هرم قدرت و حاکمیت دارای نفوذ و قدرت هستند.
رحمانی فضلی اخیراً و برای بار دوم نیز این حرف را تکرار کرد و گفت که این پولها وارد حوزه امنیتی نیز شده است که با توجه به سوابق وزرات اطلاعات و سپاه در امر قاچاق مواد مخدر، وی هم سپاه و هم وزارت اطلاعات را هدف قرار می‌داد، چرا که گزارشات متعددی مبنی بر شرکت وزارت اطلاعات و سپاه در امر ترانزیت مواد مخدر در سالهای گذشته وجود داشته و رسانه‌های بین‌المللی نیز به این امر اذعان کرده بودند که بخشی از درآمد حاصله از خرید و فروش مواد مخدر صرف هزینه‌های عملیات تروریستی رژیم در خارج کشور شده است.
واقعیت این است که ارگانهای مختلف نظامی، اطلاعاتی و حتی دیپلوماتیک رژیم آخوندی و در رأس آنها سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس نه تنها در تهیه و توزیع مواد مخدر در داخل کشور نقش دارند بلکه سالهاست که یک شبکه گسترده بین‌المللی را در تهیه، و ترانزیت مواد مخدر در سطح بین‌المللی با درآمدهای میلیاردی اداره می‌کنند.
آخوند پورمحمدی وزیر دادگستری دولت آخوند حسن روحانی و رئیس سابق سازمان بازرسی کل رژیم 26دی سال92 به قاچاق مواد مخدر توسط برخی از ارگانهای رژیم آخوندی اعتراف کرد و گفت: ”ترانزیت مواد مخدر با هر شکلی خیانت به بشریت است. هیچ منفعتی و خیری در آن نیست که یک دستگاه آن را انجام دهد و هر کسی کرده باشد و یا هر کسی در فکر این کارها باشد، حتماً برای کشور مضر است“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/082d09aa-02fa-4d32-bebd-d9f7f93a5e4b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات