728 x 90

خامنه‌ای و دجالبازی برای رفع و رجوع عربده‌های سرکوبگرانه به بهانه آخوند‌ساخته بدحجابی و نگرانی از زمین خوردن نیروهای نظام در مقابل شبهات

خامنه‌ای و گردانندگان جمعه‌بازارهای ولایت
خامنه‌ای و گردانندگان جمعه‌بازارهای ولایت

سخنرانی ولی‌فقیه ارتجاع برای امام جمعه‌های رژیم

دجالبازی برای رفع و رجوع عربده‌های سرکوبگرانه

به بهانه آخوند‌ساخته بدحجابی و نگرانی از زمین خوردن

نیروهای نظام در مقابل شبهات

خامنه‌ای ۵مرداد۱۴۰۱: خطبه‌های جمعه نباید موجب اضطراب و حاشیه‌سازی و بدبینی به وضع کنونی و آینده شود و برای هجمه معاندان دستاویز ایجاد کند/ برخی افراد در جنگ سخت ایستادگی کردند اما در میدان جنگ نرم و در مقابل شبهات زمین خوردند.

 

ولی‌فقیه ارتجاع در سخنرانی برای امام جمعه‌های رژیم، به دجالبازی برای رفع و رجوع عربده‌های سرکوبگرانه به بهانه آخوند‌ساخته بدحجابی پرداخت و گفت: خطبه‌های جمعه نباید موجب اضطراب و حاشیه‌سازی و بدبینی به وضع کنونی و آینده شود و برای هجمه معاندان دستاویز ایجاد کند.

تلویزیون رژیم ۵مرداد ۱۴۰۱:

«حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر این‌که خطبه‌ها باید پُر مغز، آموزنده و پاسخگوی سؤالات عمومی باشد، گفتند: ادبیات خطبه باید گرم، صمیمی، اتحادآفرین، امیدبخش، بصیرت‌افزا و آرامش‌بخش به مردم باشد نه آن که موجب اضطراب، حاشیه‌سازی، تلاطم روحی، بدبینی به وضع کنونی و آینده شود و برای هجمه معاندان نیز دستاویز ایجاد کند.

ایشان یک مأموریت مهم خطبه‌های نماز جمعه را مقابله با شبهه‌پراکنی‌های دائم بدخواهان دانستند و گفتند: میدان رزم امروز، میدان قدرت نرم است و دشمن در این میدان با شبهه‌افکنی به‌دنبال رخنه در دژ مستحکم ایمان مردم و از بین بردن آنان است چرا که عامل پیروزی انقلاب اسلامی و ایستادگی مردم در دفاع مقدس و فتنه‌ها و هر عرصه دیگر، ایمان مردم بوده است.

رهبر انقلاب با اشاره به مطرح شدن موضوع حجاب در خطبه‌های نماز جمعه در هفته گذشته و هم‌چنین در فضای مجازی و رسانه‌ها، خاطرنشان کردند: در این موضوعات باید بسیار متین و منطقی و به دور از احساسات بی‌مورد، ورود کرد و باید با دلایل روشن، آن منطق استعماری غربی افشا و تبیین شود.

رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر مقابله با شبهات دشمن و لزوم جدی گرفتن وظیفه جهاد تبیین، گفتند: برخی افراد در جنگ سخت و در مقابل ضربات شمشیر ایستادگی کردند اما در میدان جنگ نرم و در مقابل شبهات زمین خوردند که البته یکی از دلایل این اتفاق، دنیاطلبی است».

تلویزیون شبکه خبر (رژیم) ۵مرداد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/192ef159-e654-4137-a11f-a040f379820b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات