728 x 90

مراسم تاسوعا- عاشورا,

خانم مریم رجوی، قیام سراسری در تاسوعای حسینی، با شعارهای مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر دیکتاتور را ستود

-

مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رییس جمهور برگزیده مقاومت ایران
رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، خانم مریم رجوی قیام سراسری امروز در تاسوعای حسینی پیامبر جاودان آزادی را با شعارهای مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر دیکتاتور ستود و گفت: رژیم درمانده آخوندی برای مهار قیام، سپاههای ضد محمد رسول‌الله و ضدسید الشهدا، گردانهای بسیج، یگان ویژه نیروی انتظامی و لباس شخصیها را به خیابانها آورد. اما بار دیگر در برابر اراده مردم ایران در هم شکست.
در اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت در این باره آمده است: خانم رجوی تأکید کرد مردم ایران هر روز برای ادامه قیام و دست‌یابی به پیروزی آماده‌تر می‌شوند. دختران جوان، زنان دلیر و مادران سالخورده با حضور چشمگیر، پیشروی قیام را تضمین می‌کنند. اما رژیم رو به سقوط و نیروهای سرکوبگرش روز به روز فرسوده‌تر و ناتوانتر می‌شوند. رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت بار دیگر خطاب به دولتهای مختلف جهان به ویژه کشورهای غرب گفت در شرایطی که قیام اوج می‌گیرد به روابط سیاسی و اقتصادی خود با قاتلان مردم ایران ادامه ندهند، سیاست ورشکسته تعامل با فاشیسم مذهبی را کنار بگذارند و دستکم بی‌طرفی اتخاذ کنند و راهبندها و موانعی را که به خواست رژیم بر سر راه مقاومت مردم ایران ایجاد کرده‌اند، بردارند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/015b9841-f449-499e-916d-032f37fe9aa4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات