728 x 90

شبكه هاى تروريستى,

جزییات جدیدی از طرح تروریستی در فرانسه برملا شد

-

جزییات جدیدی از طرح تروریستی در فرانسه
جزییات جدیدی از طرح تروریستی در فرانسه
خبرگزاری فرانسه 5 آذر 95 به‌نقل از منابع تحقیقاتی در فرانسه فاش کرد: اعضای یک شبکه تروریستی که هفته گذشته در فرانسه بازداشت شدند، قصد داشتند روز اول دسامبر در پاریس و حومه آن به حمله تروریستی دست بزنند.

به گفته این مقامها از ٧ نفر بازداشت شده این شبکه، ٢ نفر آزاد شده‌اند و ۵ نفر هنوز در بازداشت هستند.

خبرگزاری فرانسه افزود: بر مبنای تحقیقاتی که هم‌چنان ادامه دارد، افراد دستگیر شده در مورد «ده‌ها محل و مراکز» دولتی و عمومی در پاریس و اطراف آن، جستجوهای اینترنتی انجام داده‌اند. گفته شده مرکز پلیس قضایی فرانسه در پاریس، بازار نوئل خیابان "شانزه‌ لیزه" پاریس، "پارک دیزنی‌لند" در حومه پاریس، تراس چندین کافه در شمال شرقی پایتخت، همراه با یک ایستگاه مترو و چندین محل عبادت، از اهداف احتمالی این شبکه بوده است.

یکی از افراد دستگیر شده در "استراسبورگ" وجود یک طرح تروریستی را پذیرفته و گفته است که مرکز پلیس قضایی در پاریس و یا ساختمان اداره کل اطلاعات داخلی فرانسه در حومه شمال غربی پایتخت از اهداف احتمالی شبکه بوده‌اند.

خبر دستگیری ٧ نفر اعضای یک شبکه تروریستی در شهرهای "استراسبورگ" در شرق و "مارسی" در جنوب شرقی فرانسه، روز دوشنبه این هفته از سوی وزارت کشور اعلام شده بود.

٢ نفر از افراد دستگیر شده مراکشی و افغان و بقیه فرانسوی هستند. از میان فرانسوی‌های دستگیرشده ٢ تن مظنون هستند که در سال ۲۰۱۵ به سوریه سفر کرده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dd4d50b5-9e12-4872-a880-59b2d0402084"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات