728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

حمله آخوند سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ارتجاع به رفسنجانی: رفسنجانی مواضع خود را اصلاح کند

-

رفسنجانی و آخوند احمد سالک
رفسنجانی و آخوند احمد سالک
آخوند احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ارتجاع با حمله به رفسنجانی و مواضعی که رو در روی ولی‌فقیه ارتجاع داشته است گفت: «هر کسی ولو هاشمی رفسنجانی که در حال حاضر به‌عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسئولیت هستند نمی‌توانند خارج از سیاست‌ها و مطالب رهبری حرکت داشته باشند».

آخوند سالک با اشاره به صحبت رفسنجانی مبنی بر این‌که گفتکوی آینده جهان فقط مذاکره است و موشکی نیست، عنوان کرد: «این صحبت درست در مقابل نقطه نظرات قانون اساسی است، هاشمی رفسنجانی می‌داند برای بیرون راندن دشمنان و برخورد با آنها نیازمند به یک قدرت دفاعی هستیم. وقتی هاشمی رفسنجانی می‌داند باید قدرت دفاعی ما در قالب موشکی و الکترونیک و سایر مسائل تقویت شود دلیلی ندارد که انسان عقب‌نشینی کند و بگوید دنیا فقط دنیای مذاکره است نه موشک».
وی با تهدید رفسنجانی را مورد خطاب قرار داد و افزود: «رهبری بسیار زیبا تفسیر فرمودند که اگر این صحبتها از روی ناآگاهی است که جا دارد بررسی شود و اطلاعات خود را بیشتر کنند و اگر از روی آگاهی مطرح می‌شود این خیانت به نظام جمهوری اسلامی است و به نظر من این صحبتهای هاشمی یک انحراف در فرمایشات خمینی است و باید هر چه سریعتر مواضع خود را اصلاح و مشخص کند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fbb18472-af11-4e91-8956-4b0f5139165a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات