728 x 90

شهيدان قيام,

آندرانیک آساطوریان، تاریخچهٴ مجسم نیم قرن هنر و موسیقی ایران جاودانه شد

-

آندرانیک هنرمند مردمی، عضو شورای ملی مقاومت ایران
آندرانیک هنرمند مردمی، عضو شورای ملی مقاومت ایران
آهنگساز و استاد برجسته موسیقی آندرانیک آساطوریان، هنرمند بزرگ و انقلابی میهنمان و عضو شورای ملی مقاومت ایران، دوست بزرگ مجاهدان اشرفی در اولین ساعتهای بامداد امروز به وقت لس‌آنجلس پس از یک نبرد سخت با بیماری سرطان، در بیمارستان درگذشت. تاریخچهٴ مجسم نیم قرن هنر و موسیقی ایران در وجود آندرانیک جاودانه شد.
رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی فقدان این الگو و رادمرد شریف و آزاده هنر ایران را به همسرش آیدا، به همه اعضای خانواده و جامعه هنرمندان، به مردم ایران و به اعضا و مسئول شورا و خانواده بزرگ مقاومت به‌ویژه مجاهدان اشرفی تسلیت گفت.
خانم رجوی گفت: زنده یاد آندرانیک آساطوریان که خود را مجاهد اشرفی می‌نامید و در همه این سالها یار و غمخوار رزمندگان بود، به راستی افتخار هنر و مقاومت ملت ایران است.
خانم رجوی تأکید کرد ارامنه و مسیحیان ایران با تقدیم چنین هنرمند و فرزند پرافتخاری نام جاودانه دیگری را در تبارنامه بزرگان و شهیدان مسیحی در تاریخ معاصر ایران از صدر مشروطه تا کنون به ثبت دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4eb204b2-3d57-4c97-b08c-e97c3e89e428"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات