728 x 90

اخبار افغانستان,

کشته شدن سه کودک در اثر انفجار مین در هرات افغانستان‎

-

کشته شدن سه کودک در اثر انفجار مین در هرات افغانستان‎
کشته شدن سه کودک در اثر انفجار مین در هرات افغانستان‎
منابع امنیتی در افغانستان، روز سه‌شنبه ۲۷تیر ۹۶ از کشته شدن سه کودک در اثر انفجار مین کنارجاده‌یی در منطقه "شیندند" خبر داد. العربیه به‌نقل از سخنگوی والی هرات افزود این انفجار دیروز در روستای "زیرکوه" در منطقه "شیندند" رخ‌ داد. این در حالی است که به‌تازگی سه فرمانده محلی گروه طالبان در این منطقه کشته شدند.

بیشتر بخوانید:‌
انفجار مین در ننگرهار یک کشته و چهار زخمی بر جای گذاشت

مقامات محلی ننگرهار در شرق افغانستان می‌گویند که در نتیجه انفجار مین صبح روز شنبه ۱۷تیر یک فرد غیرنظامی جان باخت و چهار تن دیگر زخمی شدند. این انفجار در یک ماشین حامل افراد غیرنظامی در مسیر جاده عمومی شهرستان «کوز کنر» ولایت ننگرهار صورت گرفته است.

بر اساس گزارشها در این انفجار یک غیرنظامی کشته و چهار تن از جمله یک بزرگ قومی به‌نام «عبدالرووف» و یک زن زخمی شده‌اند. تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را به عهده نگرفته است.

انفجار مین در افغانستان 4کشته و زخمی بر جای گذاشت
مقامات امنیتی افغانستان روز ۷تیر ۹۶ از کشته شدن دو مأمور پلیس و مصدومیت دو تن دیگر در اثر انفجار مینی در ولایت فراه خبر دادند.

اقبال باهر، سخنگوی فرماندهی پلیس فراه در جنوب غرب افغانستان به رسانه‌ها گفت: در اثر انفجار مین کنارجاده‌یی صبح امروز در جاده فرودگاه این ولایت دست‌کم دو تن از نیروهای امنیتی جان‌باخته و دو تن دیگر نیز مجروح شده‌اند.

در این رویداد همچنین یک خودرو نظامی منهدم و مجروحان به بیمارستان منتقل شده‌اند، اما وضعیت سلامتی آنها نگران‌کننده نیست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/25695156-443d-48b1-afb1-3e2264885133"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات