728 x 90

فضیحت رقم‌سازی و تقلبات در شعبده ورشکسته انتخابات و جنگ گرگها

کسادی نمایش انتخابات رژیم - ۱۱اسفند ۱۴۰۲
کسادی نمایش انتخابات رژیم - ۱۱اسفند ۱۴۰۲

روزنامه حکومتی شرق روز ۲۱ اسفند درباره فضیحت رقم‌سازی و تقلبات در نمایش انتخاباتی نوشت: افزایش بحث و شبهه درباره ریخته‌شدن رأی شهروندان با شماره ملی بدون اطلاع خود شخص بحث مهمی است و بیش از پیش می‌تواند اعتماد عمومی را تحت تأثیر خود قرار دهد. انتشار چند فیلم و کلیپ از برخی شهروندان که با نام و مشخصات مدعی بودند با حضور در مکانهای اخذ رأی گفته شده پیش از این رأی داده‌اند، بر ابهام‌ها در این‌باره افزوده است.

 

در ادامه جدال میان آخوند رسایی و سپاه پاسداران، رجانیوز متعلق به باند پایداری نوشت: مگر امام نظامیان را از دخالت در انتخابات منع نکرد. پس چرا خبرگزاریهای فارس و تسنیم و روزنامه جوان دخالت می‌کنند؟ خبرگزاری فارس اما پا را فراتر گذاشت و درخواست عدم تأیید اعتبارنامه رسایی را خواستار شد که البته با واکنش شدید مردم مواجه شده و به‌سرعت آن را به‌حالت تعلیق درآورد.

آخوند رسایی نیز گفته است تذکر رهبر، کلی و خطاب به همه است و این‌که مخاطب آن بنده هستم تلاشی است که برخی رسانه‌ها انجام می‌دهند (سایت رجانیوز رژیم ۲۰ اسفند).

 

آخوند حسن روحانی که به‌رغم کرنش در مقابل ولی‌فقیه ارتجاع، رد صلاحیت شد، در پنجمین نامه خود به شورای نگهبان ارتجاع خواهان ارائه مستندات آن شد.

سایت آخوند روحانی روز ۲۰ اسفند نوشت در چهار نامه قبلی، پاسخ شورای نگهبان بدون ارائه مستندات بوده و روحانی در نامه‌یی که یکشنبه، ۲۰ اسفند ارسال شده، خواستار دریافت دلایل مستند ردصلاحیت شده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/898b00df-64a3-4393-b67a-aab43a67ca2e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات