728 x 90

اعدام زندانيان سياسى اهل سنت,تشدید سرکوب ,

افشای جهانی کشتار وحشیانه زندانیان اهل سنت و خشم مهره جنایتکار خلیفه ارتجاع

-

اعدام جمعی 25 تن از زندانیان سیاسی اهل سنت
اعدام جمعی 25 تن از زندانیان سیاسی اهل سنت
خشم مهره جنایتکار خلیفه ارتجاع علیه مجاهدین و کارزار اشرف نشانها به‌خاطر افشای جهانی موج اعدامها و کشتار وحشیانه زندانیان کرد و اهل سنت

محمد جواد لاریجانی: مدافعان حقوق‌بشر کی هستند؟ تروریستهای مربوط به مجاهدین هستند!
ولی‌فقیه ارتجاع در بحبوحه اعدام دستجمعی 25تن از زندانیان سیاسی کرد و اهل سنت، محمد جواد لاریجانی تئوریسین اعدام و شکنجه قضاییه خون‌آشام خود را به تلویزیون حکومتی فرستاد و غیظ خلیفه ارتجاع را از کارزار جهانی مجاهدین و اشرف‌نشانها در افشای این جنایت بزرگ ضدبشری برملاکرد.

محمد جواد لاریجانی در عین حال ترس و وحشت رژیم را از خشم و انزجار مردمی و مقاومت زندانیان سیاسی برملا کرد و در واکنش منتهای وقاحت گفت:

تلویزیون رژیم – 13مرداد 95:
«خوب به درک که ناراضی هستید, مگه ما بناست که دل آنها رو به‌دست بیاوریم,

مجری: ...
مهمترین ایرادی که اولاً در داخل کشور نهادی که بیش از همه سیبل حملات حقوق‌بشری غربیهاست, قوه قضاییه است, یعنی بالای 90% تهاجمات به قوه قضاییه است. به سیستم قضایی کشور ما,
ببینید اینها می‌گویند شما با مدافعان حقوق‌بشر را برخورد می‌کنید؛ خب مدافعان حقوق‌بشر کی هستند؟ تروریستهای مربوط به منافقین!
... ... .. چه جور می‌شود یک گروه, سازمان منافقینی که حدود 20هزار آدم بیگناه را در سطوح مختلف ترور کرده , خب ببینید چه فرش قرمزی برای اینها می‌اندازد! اینها شدند مدافعان حقوق‌بشر! پس این هم محور دیگر.
محور بعدی که آنها دارند, راجع به اعدامهاست. آنها میگن شما چرا زیاد اعدام دارید؟ و چرا اصلاً زیر 18سال اعدام دارید؟ و چرا اصلاً اعدام دارید؟
شما می‌دانید که عدد 18 که از آسمان نازل نشده که!
مگر در شرایط خاص که قاضی تشخیص بدهد که اگر ‌چه سنش پایینتر است, ولی به اندازه کافی بالغ است و این را پایش ایستاده‌ایم , موضوع بسیار معقولی است.
آنها می‌خواهند یک چیزی شبیه برجام دو, سه, چهار و پنج راه بیندازند, بعد بگند اگر یک خورده دیگه اگر می‌خواهید شیرهای بانکها رو باز کنیم, مثلاً در حقوق‌بشر اجازه بدهند بر علیه اسلام هم حرف بزنند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f3ea2144-2f69-4a0c-973e-ade3aa3c20f9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات