728 x 90

وحشت آخوند روحانی از قیام و شورش مردم

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی صبح امروز شنبه ۲۱تیرماه در جلسه ستاد حکومتی مقابله با کرونا با تأکید بر فرستادن مردم به قربانگاه کرونا گفت: «این بیماری ممکن است بلندمدت پیش روی ما باشد. اگر اقدامی کنیم که فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی دچار مشکل شود، این نادرست است و مورد نظر نیست».

وی افزود:‌ «راحت‌ترین راه این است که ما بگوییم فعالیت تعطیل. . . روز بعد هم مردم از به هم ریختگی و گرسنگی و فشار و مشکلات بیایند اعتراض کنند».

رئیس جمهور ارتجاع با نگرانی از افشای پنهان‌کاریهای مجرمانه رژیم در زمینه فاجعه کرونا گفت: «این خارج نشینها که برای خودشان رسانه درست کردند و مرتب می‌دمند و مرتب می‌گفتند چرا گشایش، آنها هم حرفشان غیرمنطقی است. همه باید فعالیت‌ها را داشته باشیم.»

روحانی در جلسهٔ ستاد مقابله با کرونا در عین اعتراف به‌این‌که پس از «بازگشاییها»، «آمار مرگ و میر کرونا از دو رقمی شده است سه رقمی»، وقیحانه بر فرستادن مردم به‌میدان مین کرونا اصرار کرد و نسبت به‌افشاگریها و «دشمنان» که می‌گویند «چرا گشایش» ابراز کلافگی کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/da0b2d1a-ddf1-4d98-8d46-5573f778619b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات