728 x 90

روز جهاني زن92,

فرزانه مجیدی - کمیته خانواده‌های شهدای مجاهدین - انگلستان

-

فرزانه مجیدی - کمیته خانواده های شهدای مجاهدین -  انگلستان
فرزانه مجیدی - کمیته خانواده های شهدای مجاهدین - انگلستان
خانم رجوی. مهمانان عزیز و خواهران عزیز
با درود فراوان به رهبر عالیقدر انقلاب، برادر مجاهدمان مسعود رجوی، و با درود فراوان به قهرمانانمان خواهران عزیزمان در زندان لیبرتی، و برادران عزیزمان و این قهرمانان بی‌بدیل که تاریخ نمونه‌اش را ندیده.

من از اعضای انجمن زنان ایرانی در لندن هستم. روز زن مناسبات مهمی برای زنان در سراسر جهان است. اما متأسفانه در میهن من زنان در این روز با سرکوب و دستگیریهای بیشتر مواجه می‌شوند، چرا که هر مناسبتی که انسانها در آن خواستار احقاق حقوقشان می‌شوند، برای ملایان غیرقابل تحمل و بهانه‌یی برای سرکوب بیشتر است. 5تن از اعضای خانواده‌ام از جمله برادرم و خاله‌ها و دایی‌هایم به دست این رژیم به‌شهادت رسیده‌اند، همسرم زندانی سابق سیاسی در این رژیم بوده است. من و همسرم 14سال پیش به‌عنوان پناهنده سیاسی در انگلستان مستقر شدیم، اما طی این سالها رنج و شکنج مردمم و به‌ویژه زنان میهنم همواره در برابر چشمانم قرار داشته است، زنانی که در سیاهچالهای این رژیم مورد شکنجه و تجاوز قرار می‌گیرند، زنانی که در برابر ستم و بی‌عدالتی اجتماعی خود را به آتش کشیده و دست به خود کشی می‌زنند، زنانی که زیر تبعیضهای زن‌ستیزانه و نهادینه شده در ایران بغض خود را تا سر حد مرگ فرو می‌خورند. اگر نبود سازمان مجاهدین و مقاومتی که این‌چنین خستگی‌ناپذیر و استوار برای احقاق حقوق مردم ایران، اعم از زن و مرد می‌جنگید، باور کنید با مشاهده این همه دریافت خبر، این همه بدبختی در ایران، ادامه حیات برای همه ما در تبعید خیلی مشکل بود. اما وجود این سازمان که زنان در آن مسئولیت جدی و مهمی به عهده‌دارند، به همه ما انرژی، انگیزه و امید می‌بخشد تا بتوانیم ایران را از شر آخوندهای کثیف رها کنیم. به این جلسات نگاه کنید، حتماً شما هم از آنها حرارت و شور و نشاط می‌گیرید، حتماً شما هم به حضور جدی زنان در اداره این برنامه‌ها پی برده‌اید. این پدیده جدیدی ا ست، ما توانسته‌ایم زنان بسیاری را در زمینه‌های سیاسی فعال کنیم، در تمامی فعالیتهایی که داریم زنان نقش برجسته‌ای ایفا می‌کنند. در اعتصاب غذایی که ما در لندن برای آزادی گروگانها داشتیم و خودم هم در آن شرکت داشتم اکثریت اعتصاب‌کنندگان را زنان تشکیل می‌دادند. جنبش مقاومت ایران یک ارگان یک پایه نیست، روی هر دو پای خود حرکت می‌کند، هم زنان و هم مردان. هم زنان را احیا می‌کند و هم مردان را، و این آن چیزی است که رژیم آخوندی با آن بیگانه و از درک آن عاجز است و تلاش می‌کند با زدن اتهامات مختلف علیه زنان رهبری کننده مقاومت عجز خود را بپوشاند اما تا کنون موفق نبوده و منبعد نیز موفق نخواهد بود. خواهران عزیزم ما به‌عنوان داشتن چنین جنبش مقاومتی در میهنمان خود را نسبت به یاری به همه زنان جهان متعهد احساس می‌کنیم، پس بیایید همه با هم دعا کنیم که ایران را هر چه زودتر آزاد و از شهر آخوندها رها کنیم، تا زنان ایران بتوانند نقش واقعی خود را در احقاق حقوق همه زنان جهان بازی کنند.

متشکرم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ea4900e5-6014-4278-967f-7f9a84fd8d5a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات