728 x 90

کشته شدن یک فرمانده شبه‌نظامی عراقی در سوریه

کشته شدن تعدادی از شبه‌نظامیانی عراقى در سوريه
کشته شدن تعدادی از شبه‌نظامیانی عراقى در سوريه
یکی از سرکردگان شبه‌نظامیان عراقی موسوم به ”امام حسین“ 96 در درگیری با یکانهای رزمنده اپوزیسیون سوریه در درعا کشته شد.

اورینت متعلق به اپوزیسیون سوریه روز جمعه 19خرداد 96 گزارش کرد فلاح الجبوری شبه‌نظامی عراقی با تعدادی از مزدوران حزب‌الشیطان لبنانی در حالی کشته شدند که تلاش داشتند که مناطق آزاد شده در حی‌المنشیه در درعا را اشغال کنند. این نیروها با مقاومت یکانهای رزمنده وابسته به اتاق عملیات ”بنیان مرصوص“ مواجه شدند.

دفاع از مقدسات در درعا؟!

برخی سایتهای وابسته به شبه‌نظامیان عراقی اعتراف کردند وی ”در جریان دفاع از مقدسات در شهر درعا کشته شده است“ ! ولی از دادن توضیحات بیشتر خودداری کردند.

این حادثه نشان‌دهنده دروغ بودن داستانهای ساختگی رژیم اسد است که می‌گوید فقط ”لشکر چهارم“ به جنوب سوریه فرستاده شده است و شبه‌نظامیان شیعه در آنجا نیستند. رژیم سوریه این دروغ را به این دلیل ترویج می‌کند که لبنان وجود شبه‌نظامیان نزدیک به ایران را در نزدیکی مرزهای شمالی خود مرزسرخ می‌داند.

بیشتر بخوانید:
کشته شدن تعدادی از شبه‌نظامیانی عراق رژیم ایران موسوم به نجباء در سوریه

رزمندگان سوریه روز جمعه 25فروردین 96، بعد از درگیری‌ با شبه‌نظامیان رژیم ایران موفق شدند مجدداً بر منطقه استراتژیک جنوب شهر حلفایا در حومه شمالی حلب کنترل یابند.
نیروهای اسد و شبه‌نظامیان مزدورش امروز صبح تلاش کردند از محور سن‌سحر با پشتیبانی تانکها و خودروهای نظامی و پوشش هوایی هواپیماهای روسی به شهر حلفایا یورش ببرند که موفق به انجام این کار نشدند.
در این درگیریها دهها تن از شبه‌نظامیان مزدور رژیم ایران از جمله تعدادی از شبه‌نظامیان عراقی موسوم به نجباء کشته شدند و دو تانک و یک خودروی نظامی و تعدادی از سلاحهای سبک و سنگین به غنیمت رزمندگان درآمد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4351effb-6f00-4070-bd65-a051412ccb00"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات