728 x 90

رئیس چماقدار مجلس ارتجاع استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی از آب در آمد! + سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین -۲۶بهمن ۱۴۰۲
سخنگوی مجاهدین -۲۶بهمن ۱۴۰۲

جنگ گرگها بر سر حقوقها در مجلس ارتجاع

سایت پاسدار محسن رضایی

به خبرنگاران اجازه بدهید حقوق نمایندگان را بررسی کنند

تا بدانند سخن روابط عمومی مجلس درست است یا اسناد و مدارک افشا شده؟

 

بر اساس اسنادی که افشا شده‌اند نمایندگان مجلس علاوه بر حقوق ماهانه

دریافتی‌های دیگری در قالب و عناوین مختلف دارند

که مجموع آن به بیش از ۱۰۰ و حتی ۲۰۰میلیون تومان در ماه می‌رسد

 

تابناک

سایت تابناک متعلق به پاسدار محسن رضایی ۲۶بهمن ۱۴۰۲:

در هک سیستم‌های کامپیوتری مجلس، اسناد و مدارک زیادی افشا شد. از جمله لیست پرداختی‌ها به نمایندگان مجلس. هیأت‌رئیسه مجلس می‌گویند این اسناد دستکاری شده‌اند.

بر اساس اسنادی که افشا شده‌اند نمایندگان مجلس علاوه بر حقوق ماهانه، دریافتی‌های دیگری در قالب و عناوین مختلف دارند که مجموع آن به بیش از ۱۰۰ و حتی ۲۰۰میلیون تومان در ماه می‌رسد. این موضوعی است که در اسناد هک و افشا‌ شده مشخص است. در مقابل، روابط عمومی مجلس مدعی است این اسناد بعد از دستکاری، توسط هکر‌ها منتشر شده‌اند و ارقام و مبالغ اعلام شده تغییر داده شده‌اند.

روابط عمومی مجلس هم‌چنین فهرستی از پرداختی به نمایندگان به‌عنوان حقوق را منتشر کرد که نشان می‌دهد حقوق نمایندگان ماهانه حدود ۲۵میلیون تومان است. این رقم با آنچه در فهرست‌های افشا شده زمین تا آسمان متفاوت است.

۱- حال سؤال اینجاست. کدام یک درست می‌گویند؟ اسناد افشا شده یا فهرست منتشر شده از سوی روابط عمومی مجلس؟
ایا اکثریت مردم سخن روابط عمومی مجلس را باور می‌کنند یا اسناد افشا شده را ولو این‌که مجلس مدعی باشد این‌ها مخدوش و نادرست هستند.
حداقل این است که بخش زیادی از مردم، نسبت به ارقام اعلامی روابط عمومی مجلس شک و تردید دارند.

برای این‌که بدانیم حق با کیست و مردم به جواب صحیح و دقیق برسند راه‌حل این است: جمعی از خبرنگاران مستقل از رسانه‌های مستقل و غیروابسته اسناد پرداختی ماهیانه به نمایندگان مجلس را بررسی کنند تا بدانند سخن روابط عمومی مجلس درست است یا اسناد و مدارک افشا شده؟ در این بررسی هم مجلس شورای اسلامی موظف به همکاری باشد.

۲- آنچه نمایندگان مجلس به‌عنوان حقوق و غیرحقوق از مجلس دریافت می‌کنند از بودجه کشور و متعلق به مردم است. چرا قبل از این روابط عمومی مجلس فهرست حقوق پرداختی به نمایندگان مجلس را منتشر نکرد؟ آیا حتماً باید اسناد و مدارک پرداختی به نمایندگان افشا شود تا مجلس مجبور به انتشار عمومی آمار حقوق نمایندگان شود؟

آیا این حادثه، تلنگری به دیگر سازمانهای دولتی و عمومی نیست تا دیر نشده اطلاعات غیرمحرمانه را برای آگاهی عمومی منتشر کنند؟

۳- روزی روزگاری در این مجلس، (۱۸ سال قبل) یک خبرنگار صرفاً به‌دلیل اقدام به افشای فیش حقوقی یک نماینده مجلس، توبیخ و اخراج شد و حالا، روابط عمومی خود مجلس مجبور می‌شود داوطلبانه، فهرستی را با عنوان فهرست حقوق دریافتی همه نمایندگان مجلس منتشر کند.

(سایت تابناک رژیم - ۲۶بهمن ۱۴۰۲)

 

رئیس چماقدار مجلس ارتجاع استاد دانشگاه

و عضو هیأت علمی از آب در آمد!

 

خبرآنلاین رژیم:

«چرا حقوق قالیباف بعد از حمله هکری به مجلس اعلام نشد؟»

ایشان عضو هیأت علمی دانشگاه هستند

و از قدیم نیز از هیأت علمی حقوق می‌گرفتند و از مجلس حقوق نمی‌گیرند!

خبرآنلاین رژیم

روز گذشته در پی هک سایت مجلس شورای اسلامی و خبرگزاری خانه ملت و طرح ادعاهایی درباره میزان حقوق نمایندگان مجلس، روابط عمومی مجلس تصاویری از اسناد حقوق پرداختی به نمایندگان در سال ۱۴۰۲ را منتشر کرد اما اسامی برخی از نمایندگان از جمله محمدباقر قالیباف، در این لیست مشاهده نمی‌شد.

مجتبی یوسفی، عضو هیأت‌رئیسه مجلس، گفت: قرار شده است که سخنگوی هیأت‌رئیسه درباره آن توضیحات کامل را ارائه کند. حقوق نمایندگان مشخص و همان عدد منتشر شده است.

حقوقی که به نمایندگان می‌دهند همان عدد ۲۵ تا ۲۷میلیون تومان است،

وی ادامه داد: علت این‌که اسامی برخی از نمایندگان اعلام نشد، این است که حقوق‌شان را از نهادهای دیگر مثل وزارت‌خارجه می‌گیرند یا عضو هیأت علمی دانشگاهها هستند.

یوسفی درباره حقوق رئیس مجلس و این‌که از مجلس حقوق می‌گیرند یا سپاه یا دانشگاه تهران، نیز گفت: من که قالیباف نیستم، یوسفی هستم. به نظرم ایشان عضو هیأت علمی دانشگاه هستند و از قدیم نیز از هیأت علمی حقوق می‌گرفتند و از مجلس حقوق نمی‌گیرند (خبرآنلاین رژیم ۲۶بهمن ۱۴۰۲).

 

سخنگوی مجاهدین در پاسخ به سؤالات کسانی که می‌پرسند چماقدار نظام در رأس مجلس ارتجاع، چه زمانی دکتر شده و دکترای او چیست؟ و از چه موقع استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی از آب در آمده است، گفت:

اولاً –با اعتذار از همه دکترها و دانش‌آموختگان واقعی، قرار بر این نیست که کسی از دکتر قالیباف و دکتر رئیسی و دکتر مخبر و دکتر روحانی و دکتر خاتمی و دکتر قاسم سلیمانی و دکتر اسدالله لاجوردی چنین سؤالاتی به‌عمل بیاورد! ارکان این نظام از بدو تولد در سیسمونی هم «کودک-پاسدار» با درجه دکترا هستند!

ثانیاً-از قضا در دکترای قالیباف و تخصص عالی او در رشته چوب زنی و چماقداری چنانکه خودش گفته است، جای تردید نیست.

 

دانشگاه صنعتی شریف-۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲

قالیباف ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳

حادثه سال ۷۸ که اتفاق افتاد در کوی دانشگاه، اون نامه‌یی که نوشته شده بنده نوشتم. با آقای سلیمانی بودیم با هم. این رو چرا دارم می‌گم، وقتی ما آمدیم اونجا وایسادیم. خیلی‌ها با ما حرف زدند. همین الآن هم هر کجا بریم با ما حرف می‌زنند. کف خیابون وقتی راه افتادند به سمت بیت رهبری راه افتادند. بنده فرمانده نیروی هوایی بودم. عکس من الآن روی موتور ۱۰۰۰ با چوب هست. با حسین خالقی. وایسادم کف خیابون که کف خیابون اونجا را جمع کنه

پس نگاه کنید اون جایی که لازم بشه بیایم کف خیابون چوب بزنیم. جزو چوب زنهایم. افتخار هم هست، از سال ۵۸ هم با مسعود رجوی چوب می‌زدیم. تو خیابون دانشگاه و دانشکده (خنده جمعیت) اونجا می‌زدیم. جلوشون هم می‌گرفتیم، خوب ما جزو دار و دسته بچه‌های شهید بهشتی بودیم شهید بهشتی بودیم اونها هم دار و دسته مسعود رجوی بودند. از اون روز ما اونجوری که لازم بوده چوب بزنیم کف خیابون چوب می‌زدیم (نامفهوم). من سردار فرمانده نیروی هوایی‌ام تو را چه رو چه کف خیابون... . فرماندهی اینجا کف خیابونه. ولی همین قالیباف فرمانده نیروی انتظامیه وقتی حوادث ۱۸تیر اتفاق می‌افته هر سال تو کشور مشغله بود یا نبود. هان؟.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1246a0b7-766a-470f-bba3-e8e7de34fd34"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات