728 x 90

جنگ گرگها به‌دنبال تسخیر سایتها و سامانه‌های مجلس ارتجاع

شهریار حیدری
شهریار حیدری

جنگ گرگها به‌دنبال تسخیر سایتها و سامانه‌های مجلس ارتجاع

حیدری عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع

متولی اصلی سازمان پدافند و وزارت اطلاعات هستند که باید پاسخگو باشند

سازمان پدافند غیرعامل به جای توضیح توجیه می‌کند

سایت حکومتی دیده‌بان ایران (رژیم) ۲۶ بهمن ۱۴۰۲:

شهریار حیدری، عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ارزیابی خود از وضعیت امنیت سایبری کشور به دیده‌بان ایران گفت: انتشار اسناد جعلی از حقوق نمایندگان، آن هم در فضای انتخاباتی و تبلیغاتی با هدف آسیب رساندن به مجلس و مشارکت در انتخابات است. از این‌رو دستگاههای امنیتی به‌ویژه سازمان پدافند غیرعامل و وزارت اطلاعات باید پیگیر این موضوع باشند».

دستگاههای متولی باید نسبت به اتفاقات رخ داده پاسخگو باشند. در وهله اول هم سازمان پدافند غیرعامل مسئول و متولی این امر است. سازمان پدافند غیرعامل به جای توضیح، توجیه می‌کند.

عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: «بالاخره مجلس یک حقوق ثابت و برابر با فیش حقوقی یک کارمند دارد. به‌عنوان مثال بنده در وزارت کشور مدیر بودم. وقتی در مجلس مأمور می‌شوم، بر اساس حقوق وزارت کشور به من حقوق می‌دهند. یک سری پاداش‌ها هم برای رفت و آمد و هزینه دفاتر است که رقم ناچیزی است. نمایندگان با این حقوق، بیشتر از هزینه رفت و آمد و دفاترشان در شهرستانها، چیز دیگری نمی‌توانند مدیریت کنند. اسناد منتشر شده صرفاً جو سازی است و با واقعیت هیچگونه همخوانی ندارد».

(سایت دیده‌بان ایران ۲۶بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dbfa85c6-623b-4e0c-9090-09e190d0d992"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات