728 x 90

وحشت روزنامهٔ حکومتی: مجاهدین خیل جوانان عاصی را جذب خود کرده، از آنها اغتشاشگر می‌سازند

قیام آبان ۹۸
قیام آبان ۹۸

روزنامه حکومتی مستقل در شمارهٔ امروز خود، طی مقاله‌یی مفصل، ضمن تأکید بر بحرانی بودن وضعیت رژیم و شورشهای اجتماعی اخیر، به باند غالب هشدار داده که؛

خطیربودن شرایط و عاجل بودن خطر حضور رزمنده مجاهدین در اعماق شهرهای میهن را دریابد و مسأله مذاکره و توافق با آمریکا در کادر برجام را عملی کند، تا شاید به این ترتیب رژیم بتواند از مهلکه‌ای که مقاومت ایران برایش مهیا می‌کند، بگریزد.

بخش‌هایی از مقالهٔ این روزنامهٔ حکومتی:

«هر روز شاهد پیاده شدن عده‌یی از قطار انقلاب هستیم. دشمن، یعنی (مجاهدین) نیز بیکار ننشسته‌اند و بیشترین سوءاستفاده را از این وضعیت و این بستر خطرناک می‌کنند. آنها خیل جوانان عاصی را جذب ساختار شوم کرده، از آنها تخریبگر و اغتشاشگر می‌سازند.

مجاهدین از سوی دیگر در تیرماه طی ۳روز اجلاس جهانی برگزار کرده، هزار عنصر سیاسی و دولتمرد ضدایرانی را دعوت می‌کنند تا علیه حاکمیت مواضع تند بگیرند، از پمپئوی جمهوریخواه تا منندز دموکرات و حتی نخست‌وزیر اسلوونی همراه با صدها جوان عضو کانون‌های خود را از شهرهای مختلف کشور مستقیماً به جلسه خود وصل کردند تا در حضور مقامات سیاسی و رسانه‌ها ادعا کنند در کف جامعه نیروی نظامی گوش به فرمان دارند.

در حالی‌که همزمان (رهبر) آنها با پیام‌های آن‌چنانی تلاش می‌کند یک اعتراض به حق صنفی را تبدیل به اغتشاشی سراسری برای براندازی کند.

«مگر به گفتهٴ مقامات اطلاعاتی پشت تمامی اغتشاشات خطرناک اخیر در خوزستان، لرستان، تبریز، تهران و سایر نقاط، ستاد فرماندهی آشوب و بحران منافقین نبوده و نیستند؟ مگر نه این‌که این دشمن ساختمان نیرنگ و ستیزه‌جویی خود با حاکمیت مردمی را بر فونداسیون معضلات معیشتی و نارضایتی‌های صنفی بنا کرده؟ پس آیا نباید همگی تلاش کنیم تحریم‌ها برطرف شود و از این راه تمامیت حاکمیت و دولت سیزدهم توان مهار تورم را داشته باشد و اجازه ندهد دشمنان این مرز و بوم بحرانی امنیتی برای کشور ایجاد کنند؟ اکنون گذشته هر چه بوده به کناری بگذاریم. به آینده و روبه‌جلو نگاه کنیم». (روزنامه مستقل رژیم یکم شهریور ۱۴۰۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c419005b-3de8-474d-af43-78334ca0eb4a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات