728 x 90

آزمایش سیستم دفاع موشکی پیکان ۳

سیستم دفاع موشکی پیکان ۳
سیستم دفاع موشکی پیکان ۳

آسوشیتدپرس (۳۰فروردین): سازنده می‌گوید از سیستم دفاع موشکی پیکان ۳ با موفقیت استفاده شد.
اورشلیم - سازنده این سامانه روز چهارشنبه گفت که سامانه دفاع موشکی Arrow ۳ که برای رهگیری موشک‌های بالستیک دوربرد طراحی شده است، برای اولین بار در آخر هفته با موفقیت در برابر یک حمله موشکی مستقر شد تا حمله رژیم ایران به اسراییل را دفع کند.

بوآز لوی، مدیر اجرایی صنایع هوافضای دولتی اسرائیل، سازنده اصلی سامانه ارو، در گفتگو با آسوشیتدپرس، گفت که این سیستم «ده‌ها سال است که عملیاتی بوده است»، اما «برای اولین بار روز شنبه» برای مقابله با موشکهای بالستیک در یک سناریو رهگیری مهمات بلند پرواز در داخل و خارج جو استفاده شد. ارتش می‌گوید از حدود ۳۰۰ پهپاد و موشکی که شنبه شب توسط ایران به حریم هوایی اسراییل شلیک شد، ۹۹ درصد آنها توسط سامانه چندلایه پدافند هوایی اسراییل رهگیری شدند و تنها یک نفر - یک دختر جوان - زخمی شد. هیچ گارانتی سحر آمیزی وجود ندارد. هیچ سیستمی نمی‌تواند به شما گارانتی سحرآمیز بدهد. اما ما موفق شدیم تا ۹۹ درصد موفقیت را کسب کنیم.
موفقیت پیکان شنبه شب در دفاع از اسراییل احتمالاً آلمان را خوشحال می‌کند، آلمانی که اخیراً قراردادی را با اسراییل و ایالات متحده برای تهیه Arrow ۳ امضا کرده است. هنگامی که این سیستم عملیاتی شود، می‌تواند بیشتر اروپا را در برابر موشک‌های بالستیک دوربرد محافظت کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/efb9d4cc-0ffa-4db0-9bf7-fbed4e807aa5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات