728 x 90

محاکمه خامنه‌ای یک خواست ملی

خواست مردم محاکمه خامنه‌ای
خواست مردم محاکمه خامنه‌ای

در این روزها حرف مردم در کف خیابان‌ها و شبکه‌های اجتماعی این است که خامنه‌ای از روز اول با کتمان بحران کرونا از مردم، کوچک نمایی آن و سپس با جلوگیری از ورود واکسنهای معتبر، عامل کشتار مردم است.

خواست عمومی مردم برای واکسینه شدن آن‌چنان بالا گرفته که مجری تلویزیون شبکه سه هم بر آن تأکید و از قول مردم گفت: «یک مطالبه داریم آن هم واکسن است به‌خاطر این‌که جان عزیزانمان در خطر است. بعضی‌ها از کاسبی‌ها دست بردارند» (تلویزیون شبکه سه ۳۰مرداد ۱۴۰۰).

نیاز مبرم مردم به واکسن در شرایطی است که پیش از این خامنه‌ای ورود واکسنهای معتبر را ممنوع کرد، اما خود او و سردمداران نظامش از مرغوبترین واکسن‌ها که به بهانه دجالگرانه غربی بودن از ورود آن به کشور جلوگیری کرد واکسینه شدند.

روشن است که این سیاست ضدمردمی خامنه‌ای در راستای زمین‌گیر کردن مردم بود آن‌چنان‌که یک هموطن در ویدئو کلیپی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده گفت: «به قول آقای نمکی گفت پدر خانواده تصمیم گرفته واکسن وارد نشود و آن صلاح بچه‌هایش را بهتر می‌داند. می‌خواستم به او بگویم این پدر قصد جان بچه‌هایش را کرده این پدر به جان بچه‌هایش افتاده خدا او را لعنت کند موقع ما هم می‌رسد».

ولی‌فقیه ارتجاع اکنون که هدف خشم و نفرت عموم مردم قرار گرفته است، پس از دو سال از پنهان‌کاری و کوچک‌نمایی بحران کرونا، به یادش افتاده که مسأله کرونا اولویت کشور است.

 

اما نمی‌گوید حرف روز اول او در زمینه کوچک شمردن بحران و جلوگیری بعدی از ورود واکسن به چه قیمتی برای مردم محروم و بحران‌زده ایران تمام شده است.

خامنه‌ای به این دلیل پاسخی به این سؤال ندارد که از روز اول سیاست کشتار جنایتکارانه و آگاهانه مردم را در پیش گرفت، طوری که رسانه‌ها و مهره‌هایی از حاکمیت تلویحاً به این سیاست اعتراف می‌کنند.

روزنامه آرمان نوشت: «مسئولان به‌صورت آگاهانه می‌گذارند مردم بیمار شوند چون منافع آنها در بیماری مردم است» (آرمان ۳۰مرداد ۱۴۰۰).

جنایت آن‌چنان آشکار است که روزنامه اعتماد۳۰مرداد ۱۴۰۰ ناگزیر شد اعتراف کند: «درخواست محاکمه قاصرین مبارزه با کرونا نام کارزاری است که از طریق شهروندان راه‌اندازی شده» است.

در وحشت از این خواست مردمی است که اخیراً رسانه‌های حکومتی تلاش مذبوحانه می‌کنند تا خامنه‌ای را سفیدسازی و از زیر بار جنایتی که در حق مردم کرده در ببرند.

روزنامه اعتماد ۳۰مرداد ۱۴۰۰ «کاربران شبکه‌های اجتماعی و سلبریتی‌ها» را مورد انتقاد قرار داده چرا که آنها «اشتباها به حکومت تاختند که چرا واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی را ممنوع کرده است. فراواقعیت آن چنان بر واقعیت سایه افکند که افکار عمومی به جای مطالبه واکسن از وزارت بهداشت، مرتب به حکومت تاخت».

 

کیهان خامنه‌ای نیز ضمن اذعان به این‌که کرونا در کشور هم‌چنان بیداد می‌کند و زمینه‌چینی برای بی‌بازگشت بودن زمانی که کرونا ریشه‌کن شود و مردم از شر آن خلاص شوند با ریختن اشک تمساح برای مردم این موضوع را مقدمه‌ای برای دربردن خامنه‌ای از زیر بار جنایت ممنوعیت ورود واکسن به کشور کرده و نوشته است: «پای بحث داغ و پُر های‌وهوی واکسن به میان می‌آید. بحثی که سر دراز دارد؛ از مباحث علمی و تخصصی گرفته تا ابعاد سیاسی، اجتماعی و رسانه‌یی. شاید مهم‌ترین و اصلی‌ترین خطی که عده‌یی در این زمینه دنبال می‌کنند و به‌دنبال القای آن هستند این ادعا باشد که ایران به‌دلیل امید و تکیه بر تولید واکسن در داخل، در سفارش و خرید واکسن خارجی تعلل کرده و وضعیت حاضر را رقم زده است. رسانه‌های معاند و دشمنان ایران نیز که از هیچ فرصتی برای خباثت و رذالت نمی‌گذرند با تحریف و دروغ‌پردازی به‌طور مشخص رهبر انقلاب را مورد حمله و هجمه قرار داده و مدعی هستند ایشان با واردات واکسن مخالفت کرده و مانع از ورود واکسن شدند» (کیهان ۲شهریور ۱۴۰۰).

 

روزنامه فرهیختگان ولایتی مشاور خامنه‌ای هم گناه را گردن مردم انداخته که رعایت پروتکل‌های بهداشتی نکردند و این‌که غربی‌ها هم در تحویل به موقع واکسنهای خریداری شده بدعهدی کرده‌اند، تلاش مذبوحانه‌ای کرده تا خامنه‌ای را از جنایاتش تطهیر کند: «به‌طور معمول ضد انقلاب با خبرسازیهای غیرواقعی که مشخصاً مبتنی بر جعل واقعیات است در هفته‌های اخیر تلاش فراگیری داشتند تا با ایجاد یک جنگ روانی و تهییج افکار عمومی، عدم موفقیت مطلوب سیستم بهداشتی، درمانی کشور در مهار بیماری کرونا را به رهبر معظم انقلاب منتسب دانسته و در ادامه با تحریف حقایق علمی، اجتماعی و تاریخی، مجموع هشدارهای هوشمندانه ایشان در خصوص خطرات واردات واکسن از کشورهای بدسابقه‌ای مانند آمریکا و انگلیس را دستمایه هجمه به اصل نظام و حاکمیت قرار دهند» (فرهیختگان ۲شهریور ۱۴۰۰).

 

تقلای مذبوحانه مقاله‌نویس کیهان خامنه‌ای و فرهیختگان برای مقصر جلوه دادن مردم و مبرا جلوه دادن سردمدار کرونای ولایت در زمینه گسترش بحران کرونا در میان مردم، در شرایطی است که خامنه‌ای با صراحت گفت: «ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی ممنوع است»

 

علیرضا زالی رئیس ستاد حکومتی مقابله با کرونا در تهران بزرگ نیز آشکارا اعتراف کرد که رژیم ضمن این‌که از وارد کردن واکسن سربازده و کمکهای جهانی را نیز رد کرده است، به سازمان بهداشت جهانی نیز اطلاعات و آمار غلط داده است: «وقتی کارشناسان سازمان جهانی بهداشت به ایران آمدند، ما به جای مشورت با آنها مدام از آنها می‌خواستیم در رسانه‌ها از نظام سلامت ایران تعریف کنند. ما آمارهای مرگ و میر را از سازمان جهانی بهداشت پنهان کردیم.

کمکهای جهانی و پزشکان بدون مرز را از فرودگاه برگرداندیم در حالی که اطلاعات چندانی درباره ویروس نداشتیم و از مشاوره‌های بین‌المللی استفاده نکردیم؟» (سایت عصر ایران ۲۰مرداد ۱۴۰۰).

این کارنامه سیاه دقیقاً محصول سیاست ضدمردمی خامنه‌ای برای گسترش بحران و گرفتن کلان تلفات کرونایی از مردم می‌باشد.

بنابراین هیچ تلاش و ترفندی از جانب سردمداران حاکمیت، رسانه‌ها و مهره‌های وابسته به آن نمی‌تواند چهره کریه خامنه‌ای را سفیدسازی کند و او را از زیر بار مسئولیت گسترش بحران در کشور و مرگ صدها هزار نفر در ببرد.

مردم کاملاً به این واقعیت واقفند و هرگز با این تقلاهای رذیلانه برای در بردن خامنه‌ای فریب نمی‌خورند. به همین دلیل است که تیز و مشخص شخص خامنه‌ای و مرگ او و نظامش را هدف خشم و انزجار خود قرار داده‌اند و ثابت کرده‌اند که تا ساقط کردن این رژیم ضدایرانی از پای نخواهند نشست.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e2863ab9-80c4-460f-b8a8-61fc3246568f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات