728 x 90

حمله به پایگاه مزدوران رژیم در عراق

حمله به پایگاه حشدالشعبی
حمله به پایگاه حشدالشعبی

حمله به پایگاه مزدوران رژیم در عراق

رویترز: انفجار هولناکی در پایگاه حشدالشعبی در بابل در عراق رخ داد

انفجار در حوالی نیمه‌شب در نزدیکی شهر اسکندریه در ۵۰کیلومتری جنوب بغداد در مقر نیروهای حشدالشعبی در پایگاه کالسو رخ داد

آمریکا دخالت خود را رد کرد، اسراییل مسئولیتی به‌عهده نگرفت

یک مقام اسراییلی به سی.ان.ان گفت اسراییل هیچ نقشی ندارد

خبرگزاری رویترز گزارش کرد: حشدالشعبی به‌عنوان گروهی از جناح های مسلح که بسیاری از آنها نزدیک به رژیم ایران بودند شروع به کار کرد اما بعداً توسط مقامات عراقی به‌عنوان یک نیروی امنیتی رسمی شناخته شد.

حشدالشعبی برای ماهها در حملات موشکی و پهپادی علیه نیروهای آمریکایی در عراق در بحبوحه جنگ در غزه شرکت داشت اما بعد از ضربات آمریکا از فوریه این کار را متوقف کرد.

حمله هوایی به گاراژ تانک و مقر فرماندهی زرهی در پایگاه کالسو صورت گرفت.

به گزارش اسکای نیوز به‌نقل از منابع امنیتی عراق، محلی که هدف قرار گرفته مقر زرهی، سلاحهای سنگین و انبارهای مهمات حشدالشعبی است. دست کم یک نفر کشته و ۸نفر زخمی شدند.

آمریکا گفت نیروهای آمریکایی ارتباطی به حمله در بابل ندارند و ما پروازی در این منطقه نداشته ایم. اسراییل هم مسئولیتی به عهده نگرفته و حتی یک مقام اسراییلی به سی.ان.ان گفته است اسراییل هیچ نقشی در این انفجارها ندارد.

اما برخی می‌گویند این همان مکانی است که رژیم ایران برخی از موشکهای خود به جانب اسراییل را از همینجا شلیک کرده و اکنون اسراییل تلافی کرده است.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5adfacf1-c54c-41ad-a3a0-c744a4e0ab69"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات