728 x 90

آه و فغان از دستگیری دیپلمات تروریستها بیانگر چیست؟!

محل دستگیری دیپلمات-تروریست رژیم در آلمان در نزدیکی مرز اتریش
محل دستگیری دیپلمات-تروریست رژیم در آلمان در نزدیکی مرز اتریش

از فردای گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در نهم تیرماه گذشته در پاریس که توطئه تروریستی رژیم توسط سرویسهای اطلاعاتی ۵کشور اروپایی برملا شد، تا امروز کمتر روزی بوده که زوزه‌های باندهای حکومتی به‌خاطر دستگیری و بازداشت و استرداد دیپلمات-تروریست رژیم را از مهره‌ها، سردمداران و رسانه‌های رژیم نشنیده و نخوانده باشیم.

از روزی که روشن شده علاوه بر اسدی که در آلمان دستگیر شده فرانسه هم یک دیپلمات تروریست دیگر رژیم را اخراج کرده، واکنشها از مرز زوزه و فغان رد شده و جنون‌آمیز شده است.

خبر اخراج یک دیپلمات تروریست رژیم از فرانسه توسط رسانه‌های خبری بین‌المللی در درون حاکمیت آخوندی در ابتدا با سکوت مواجه شد. اما کمی بعد رسانه‌های حکومتی ناگزیر آن‌را منعکس کردند. روزنامه‌ ایران ارگان دولت روحانی نوشت: «وزارت‌خارجه فرانسه ادعا کرد یک عضو سفارت ایران در این کشور را اخراج کرده است. به گزارش ایسنا، رویترز ضمن انتشار این خبر ادعا کرد، فرد اخراج شده از عوامل اطلاعاتی بوده است. چندی پیش بود که وزارت‌خارجه فرانسه... ایران را به بمب‌گذاری در همایش (مجاهدین) متهم کرد».(روزنامه‌ ایران ۵آبان ۹۷)

آرمان با فرهنگ و انشاء دجالگرانه رژیم به‌نقل از رویتر نوشت: «فرانسه به‌تازگی یک دیپلمات ایرانی را با ادعای ارتباط با طرح شکست‌خورده حمله به تجمع (مجاهدین) در پاریس از کشورش اخراج کرده است. منابع امنیتی و دیپلماتیک گفتند که فرانسه در پاسخ به طرح شکست‌خورده بمب‌گذاری در تجمع (مجاهدین) در ماه ژوئیه یک دیپلمات ایرانی را اخراج کرده است. وزارت امور خارجه فرانسه روز دوم اکتبر با متهم کردن وزارت اطلاعات ایران به قرار‌داشتن پشت این ماجرا دارایی‌های متعلق به وزارت اطلاعات ایران در فرانسه و ۲تبعه ایرانی را به این بهانه مسدود کرد».(آرمان ۵آبان ۹۷)

کیهان خامنه‌ای ۲۴مهرماه این خبر را در دعوای باندی اعلام کرد و نوشت: «سخنگوی دستگاه دیپلماسی در واکنش به اخراج دیپلمات ایرانی از فرانسه بدون توجه به حق ایران در اجرای اصل عمل متقابل گفت: اقدام مقتضی در زمان لازم انجام می‌شود»!

کیهان در دعوای باندی از تعادل پایین رژیم سوزوگداز کرده و نوشته بود: «چرا دستگاه دیپلماسی این موضوعات را پنهان می‌کند و آیا اراده‌ای برای عمل متقابل وجود ندارد؟!».

همچنین کیهان در اول آبان نیز در حالی‌که حکومت آخوندی را ملت ایران نامید نوشت: «در سایه سکوت و بی‌عملی دولت و دستگاه دیپلماسی، فرانسه روزبه‌روز بر اقدامات خصمانه علیه ملت ایران می‌افزاید. در هفته‌های گذشته فرانسه در اقدامی گستاخانه یکی از دیپلمات‌های ایرانی را از این کشور اخراج کرد... و در اقدامی خصمانه اموال وزارت اطلاعات و ۲ایرانی در فرانسه را بلوکه کرد». کیهان سپس این وضعیت را با موقعیت مجاهدین مقایسه کرده و افزوده است: «این اقدامات خصمانه در حالی است که فرانسه میزبان و حامی و پناهگاه (مجاهدین) است».

و...

معنا و مفهوم این آه و فغان‌ها بیانگر ابعاد هزینه‌ای است که نظام آخوندی برای عملیات شکست‌خورده خود برای ضربه زدن به مقاومت می‌پردازد.

همچنین این واکنش‌های عجزآلود رسانه‌های حکومتی بیانگر تاثیر‌گذاری فعالیت‌های مقاومت ایران و کانونهای شورشی در داخل کشور در رشد و اعتلای اعتراضات مردمی و بیانگر تعادل‌قوا به‌سود مقاومت و به زیان رژیم است.

 

پس از قیام دیماه و این‌که مشخص شد که سازمان مجاهدین خلق ایران تا چه میزان در برپایی آن قیام و گسترش آن مؤثر بوده، خامنه‌ای رسماً ناگزیر شد به این واقعیت اذعان کند، رسانه‌ها و مهره‌های حکومتی نیز ناگزیر به اذعان به برخی از واقعیتها در نقش و جایگاه مقاومت ایران و به‌ویژه سازمان مجاهدین خلق ایران شدند.

همچنین بیانگر نقش و جایگاه مقاومت در صحنه بین‌المللی و افول روزافزون موقعیت رژیم در این صحنه است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d193ad17-3aed-48fa-b854-eb517dbdb6d5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات