728 x 90

نامه ژرارد لوتون استاد افتخاری دانشگاه پاریس خطاب به آقای نخست‌وزیر، وزیر دادگستری و وزیر خارجه بلژیک علیه معامله شرم‌آور

دادگاه بلژیک
دادگاه بلژیک

ژرارد لوتون استاد افتخاری دانشگاه پاریس

نامه خطاب به آقای نخست‌وزیر، وزیر دادگستری و وزیر خارجه بلژیک می‌باشد.

 

آقای نخست‌وزیر،

با این نامه شما را از محکومیت قاطع خود در مورد پیش‌نویس قانون بلژیک در مورد انتقال زندانیان بین بلژیک و ایران مطلع می‌کنم و آنرا به‌مثابه زمینه‌سازی برای اجرای حکم در کشوری که منشاء حکم آنها توسط دادگستری کشور دیگری صادر شده است. اعدام در کشورشان معرفی شده‌اند. این پیش‌نویس قانون دقیقاً تحت فشار رژیم ملاها در ایران تنظیم شده است. و این امکان را به ایران می‌دهد که مجرم اسدالله اسدی دیپلماتی که توسط دادگستری بلژیک برای اقدام یک سوءقصد تروریستی علیه یک میتینگ مقاومت ایران در نزدیکی پاریس، آزاد کند.

این پیش‌نویس قانون توافقنامه «انتقال محکومین» بین رژیم آخوندی ایران و دولت بلژیک به پارلمان شما ارائه شده و فوریت آن تصویب شده است. از طریق یک توافقنامه تحقیرآمیز برای یک دمکراسی، دیکتاتوری بنیادگرای ایران می‌خواهد دیپلمات تروریست بمبگذار که توسط قاضی بلژیک محکوم شده است، را تبرئه کند.

گواه این امر این است که طرح بمب‌گذاری در شورای عالی امنیت تصویب شده بود. در حضور حسن روحانی رئیس‌جمهور وقت و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه رژیم با تأیید شخص خامنه‌ای.

اعلام لایحه شما به‌مناسبت چهارمین سالگرد طرح حمله‌یی است که می‌توانست یک

ویرانی در گردهمایی مقاومت ایران در ویلپنت نزدیک پاریس در سال۲۰۱۸ به‌وجود بیاورد.

در این گردهمایی در ویلپنت صدها شخصیت از چهار گوشه دنیا و به‌ویژه کشورهای اتحادیه اروپا در آن حضور داشتند

.

به قول مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران (CNRI) اگر طرح حمله موفقیت‌آمیز می‌شد، این بزرگترین حمله تروریستی بود که تاکنون در اروپا انجام شده است.

اگراین لایحه بلژیک تصویب بشود، هیچ‌کس در اروپا امنیت و مصونیت در برابر دیکتاتوری حاکم در ایران نخواهد داشت.

بر اساس برخی از انعکاس ها، این لایحه این حسن را دارد که راه را برای قوانین مشابهی که اجازه می‌دهد آزادی شهروندان اروپایی در حال گذراندن حکم زندان در ایران را به‌دست بیاورند.

اما از یک‌سو به قیمت معافیت از مجازات تروریستهای ایرانی بازداشت شده می‌شود و از سوی دیگر مسیر تروریسم باز خواهد ماند.

بسیار ساده‌لوحانه، زیرا رژیم آخوندها هیچ ابایی از زندانی کردن هر کسی که می‌خواهد ندارد.

با احتساب اخلاق عالی شما، امیدوارم لایحه مذکور کنار گذاشته شود.

جناب آقای نخست‌وزیر، اظهارنظر محترمانه من را بپذیرید.

ژرارد لوتون

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6b0c353-30d0-4587-b284-fab8c7c03920"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات