728 x 90

رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع: نپیوستن به FATF کمین دشمن برای کشور است

نپیوستن به FATF کمین دشمن برای کشور است
نپیوستن به FATF کمین دشمن برای کشور است

در حالیکه دیکتاتوری آخوندی با بحران عمیقی بر سر پیوستن به کنوانسیونهای مربوط به اف.ای.تی.اف روبه روست،دلواپسان نظام، پیوستن به اف ا ی تی اف را دام هلاکت باری برای این رژیم می‌دانند و می‌گویند در این صورت حتی به سپاه پاسداران و سرکردگانش نظیر قاسم سلیمانی هم نمی‌توانیم پول برسانیم.

از سوی دیگر رئیس کمیسیون امنیت مجلس رژیم نپیوستن به اف.ای.تی.اف را کمین دشمن برای رژیم ولایت فقیه دانست.

 

آن چه که اکنون این بحران و کشاکش حاد درونی را برای آخوندها تشدید کرده، تحریمهای اتحادیه اروپاست که رژیم را به‌کلی غافلگیر و با بن‌بست روبه‌رو کرده است.

 

گزارشی در این رابطه:

ضربه بزرگ و شوکه‌کننده تحریمهای اتحادیه اروپا علیه تروریسم رژیم آخوندی، بن‌بستهای مرحله پایانی و بی‌حاصلی آویختن به اروپا را بارز کرده و دیکتاتوری درمانده را به تنشهای مرگباری دچار کرده است.

روز ۲۱ دیماه، رسانه‌های حکومتی به‌نقل از حشمت الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع در مورد تصویب طرح FATF نوشتند: «ایامی که دشمن برای ما کمین گذاشته است ما باید احتیاط کنیم که در کمین دشمن نیفتیم و اکنون نیز نپیوستن به FATF کمین دشمن برای کشور است... اروپایی‌ها اعتراف می‌کنند که آمریکا در قالب طرح‌های مختلف دست آنها را بسته است و اختیاری در کشورشان ندارند... ما در دوران حساسی هستیم ».

 

همزمان با این اظهارات یک رسانه سپاه پاسداران در روز ۲۱ دی نوشت: «ابوالفضل حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت مجلس با یادآوری این‌که ظریف وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت‌ مجلس قول داده که با مذاکره موضوع سازو‌کار مالی «spv» تعیین‌تکلیف شود، تأکید کرد: مجلس منتظر است که به‌نوعی قول‌هایی که وزارت‌خارجه در این باره داده، محقق شود اگر این اقدام صورت نگیرد قطعاً مجلس متناسب با پاسخ‌ها و راه‌کار‌های اروپایی‌ها تصمیم لازم را اتخاذ می‌کند. اگر راه‌کار‌های اروپایی‌ها به‌نفع کشور باشد در معاهده برجام باقی می‌مانیم و در غیراین صورت از آن خارج می‌شویم». ادعای خروج از برجام در حالی است که بلافاصله رسانه‌های حکومتی توئیت محمود واعظی را در روز ۲۱دی انتشار دادند که نوشته است

 

«خبر استعفای ظریف و خروج ایران از توافق برحام که به‌طور همزمان منشتر شده‌اند، هر دو دروغ و مشتمل بر اهدافی مغرضانه و ضد منافع ملی هستند».

 

یادآوری می‌شود در روز بیستم دیماه هم رسانه‌های حکومتی به‌نقل از علیرضا معزی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت نوشتند: «جریانی مشکوک در یک طراحی پیچیده، دو روز است بر شایعه خروج نظام از برجام و استعفای ظریف، آن هم در خلال سفر او به هند می‌دمد. همراهی با این نوع اخبار دقیقاً بازی در زمین دونالد ترامپ است».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2acff50d-ece6-49e0-91c9-27231a3b0aae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات