728 x 90

ژنو – مقر اروپایی ملل متحد - تظاهرات ایرانیان آزاده هم‌زمان با کنفرانس خلع‌سلاح سازمان ملل

ژنو – مقر اروپایی ملل متحد - تظاهرات ایرانیان آزاده هم‌زمان با کنفرانس خلع‌سلاح سازمان ملل
ژنو – مقر اروپایی ملل متحد - تظاهرات ایرانیان آزاده هم‌زمان با کنفرانس خلع‌سلاح سازمان ملل

ژنو ـ مقر اروپایی ملل متحد

تظاهرات یاران شورشگر

هم‌زمان با کنفرانس خلع‌سلاح سازمان ملل

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

فراخوان به ارجاع پرونده جنایات

تروریسم و جنگ‌افروزی رژیم به شورای امینت

و لیست‌گذاری تروریستی سپاه خامنه‌ای

ژنو-۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

شعار ایرانیان آزاده: بسیجی سپاهی داعش ما شمایید / زن مقاومت آزادی / مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر / خامنه‌ای ضحاک می‌کشیمت زیر خاک/ عامل هر تروریست حکومت آخوندی

 

راضیه قدرتی

رژیم ایران از تاریخ ۱۸ تا ۲۹ مارس ریاست دور اول کنفرانس خلع‌سلاح را به عهده داشت و برگزار شد که با اعتراض ایرانیان آزاده روبه‌روگردید. ما در همین جا تظاهرات بزرگی برگزار کردیم که همزمان بود با گزارش گزارشگر ایران و هم‌چنین کمیسیون حقیقت‌یاب که در گزارشات خود به موارد نقض فاحش حقوق‌بشر توسط رژیم اشاره می‌کنند

پارسا ذوالفقاری

رژیم ضدبشری و ضدایرانی آخوندی دشمن‌ترین دشمن مردم ایران است. این رژیم باید از تمام ارگانهای بین‌المللی اخراج شود. سران این رژیم به‌خصوص خامنه‌ای سفاک و رئیسی جلاد ۶۷ و اژه‌ای گوشخوار جنایتکارترین قاتلان فرزندان مردم ایران هستند. آنها مردم ایران را نمایندگی نمی‌کنند و باید از تمام مراجع بین‌المللی اخراج شوند.

مهتاب نوح نژاد

اکنون اعتراضات و مقاومت اجتماعی علیه این سرکوب سازمان‌یافته به قلب رژیم ضربه می‌زند. باید به این نکته مهم اشاره کرد که انتخاب پوشاک فقط یکی از خواسته‌های زنان ایرانی است آنها به‌دنبال احقاق حقوق خود و همه شهروندان ایرانی از تغییر رژیم و سرنگونی رژیم آخوندی زن‌ستیز هستند. زنان ایرانی با شعار زن مقاومت آزادی عزم جزم خودشان برای ادامه این مسیر را نشان دادند. ما در همبستگی با آنها از تمامی کشورها و هیئتهای نمایندگی مستقر در سازمان ملل می‌خواهیم که رژیم ملاها را به‌خاطر این سرکوب وحشیانه محکوم بکنند.

نوروز نجفی

امروز با هم گردهم آمده‌ایم تا صدای خود را علیه یکی از ناعادلانه‌ترین تصمیمات در تاریخ سازمان ملل بلند کنیم. انتخاب رژیم ایران به‌عنوان رئیس دوره‌ای کنفرانس خلع‌سلاح نه تنها ناشی از یک اشتباه بزرگ است بلکه نمایشی از تمسخر حقوق‌بشر و ارزشهای جهانی ماست. رژیمی که خود به‌طور فعال در نقض حقوق اساسی مردم خود و ایجاد بی‌ثباتی در منطقه دست دارد، چگونه می‌تواند در جایگاه ریاست یک کنفرانس خلع‌سلاح قرار گیرد؟

رضا معافی جو

ما امروز اینجا جمع شده‌ایم تا یکبار دیگر تکیه زدن نظام جنایتکار آخوندها بر کرسی ریاست کنفرانس خلع‌سلاح را محکوم کنیم. اقدامی که شرم تاریخ است و در عین مضحک بودن بسیار زشت و ننگین است. هر چند ریاست رژیم بر این کنفرانس بر اساس الفبا فقط برای ۴ هفته است اما مطلقاً غیرقابل قبول است. این اقدام در درجه اول علیه خواست مردم ایران و چنگ انداختن بر صورت میلیونها ایرانی است که زندگی‌شان زیر نعلین آخوندها و چکمه‌های سپاه پاسداران تباه شده. هزاران ایرانی با خواست سرنگونی رژیم قیام کرده‌اند و فریادشان با گلوله‌های پاسداران خفه شده. این اقدام دست باز دادن به تروریسم دولت حاکم بر ایران است. این اقدامی علیه صلح در منطقه است.

عادل محمودی

اینک اما ما مانند گذشته در مقابل مقر سازمان ملل گردهم آمده‌ایم تا حکام کشورهای اروپایی را با فریادهای خود از خواب بیدار کنیم و دوباره و صدباره به آنها بگوییم تا کی مماشات تا کی اغماض و چشم‌پوشی؟ مطمئن باشید مادامی که چشمان خود را بر روی فعالیت‌های تروریستی و هسته‌یی سپاه پاسداران بسته اید، به‌زودی شاهد رونمایی از موشکهای جدید سپاه تروریستی رژیم آخوندی با کلاهک‌های هسته‌یی خواهید بود.

ویدا امانی

ما باید تمام تلاش خود را برای حمایت از زنان ایرانی و ترویج ارزشهای حقوق‌بشر و آزادی بکار بگیریم. شعار زن مقاومت آزادی نه تنها بیانگر اهداف زنان ایرانی هست بلکه باید به‌عنوان یک اصل جهانی در نظر گرفته شود.

خامنه‌ای قاتله حکومتش باطله / خامنه‌ای قاتله ولایتش باطله / خامنه‌ای ضحاک می‌کشیمت زیرخاک/ مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر / مرگ بر دیکتاتور / فقر و فساد تو دنیا حاصل کار ملا/ جنگ و ترور تو دنیا حاصل کار ملا / عامل هر تروریسم حکومت آخوندی است / صلح برای دنیا با رفتن آخوندها / بسیجی سپاهی داعش ما شمایید

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e612a2d4-6c3d-497b-a568-7eb0f353b227"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات