728 x 90

اتحاد علیه ایران هسته ای: آمریکا از یک قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی حمایت و تحریم‌ها را شدیدتر کند

مارک والاس
مارک والاس

مارک والاس، مدیر عامل سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌یی در سخنانی که روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ایراد کرد ضمن حمله به سیاست‌های مماشات با رژیم ایران از دولت آمریکا خواست که «در آینده از یک قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی حمایت و تحریم‌ها را شدیدتر کند».
وی در ادامه با محکوم کردن تهدیدهای اخیر شماری از مقامات رژیم ایران مبنی بر این‌که دکترین هسته‌یی این رژیم ممکن است تغییر کند اضافه کرد: «رژیم ایران در شرایطی برنامه هسته‌یی خود را جلو می‌برد که از نیروهای نیابتی‌اش علیه آمریکا و متحدانش برای منحرف کردن توجه جهان استفاده می‌کند».
وی در ادامه با بیان این‌که «زمان گریز هسته‌یی در حال حاضر صفر است» اضافه کرد: «زمان آن است که آمریکا به رژیم ایران بفهماند که نه تنها توانایی تخریب زیرساخت‌های اتمی آن را دارد، بلکه اراده انجام این کار را نیز دارد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/63c653c4-ece5-4ed2-89b6-1debba2b9ef3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات