728 x 90

واکنش سخنگوی وزارت‌خارجه آخوندها از سخنرانی‌های خانم مریم رجوی در شماری از پارلمانهای اروپایی

سخنگوی وزارت‌خارجه آخوندها در حال خواندن از روی متن
سخنگوی وزارت‌خارجه آخوندها در حال خواندن از روی متن

جلسه خبری وزارت‌خارجه حکومت آخوندی

سؤال خبرگزاری رسمی رژیم:

اخیر ما شاهد بودیم که (مریم رجوی) در چند کشور اروپایی

ایتالیا و انگلیس، آلمان و هم‌چنین کنگره آمریکا خواهان افزایش تحریم‌ها

و البته فعال کردن مکانیزم ماشه از سوی اروپا بود

 

آموزش درایت سیاسی!

و روخوانی سخنگوی ترسان وزارت‌خارجه آخوندها

به کنگره آمریکا و دولتهای اروپایی

همراه با پرهیز دادن از شنیدن حرف‌های یک جریان تروریستی

 

کشورهای تحریم کننده لازم است یک بازبینی بکنند

و سیاست‌های غلط خودشان را اصطلاح کنند

 

تلویزیون رژیم -۲۴ اردیبهشت۱۴۰۳: جناب آقای ملکی خبرنگار ایرنا.

خبرنگار ایرنا: سلام و عصر بخیر. جناب کنعانی در چند هفته اخیر ما شاهد بودیم که سرکرده گروهک منافقین در واقع در چند کشور حالا اروپایی، ایتالیا و انگلیس، آلمان و هم‌چنین کنگره آمریکا در واقعیت نزد مقامات رسمی آنها خواهان افزایش تحریم‌ها علیه ایران و البته فعال کردن مکانیزم ماشه از سوی اروپا بود. می‌خواستم واکنش دستگاه دیپلماسی به این در واقع تحرکات گروهک منافقین بدانم.

 

کنعانی: خب آنهایی که بالاخره اولاً شنونده حرف‌های یک جریان تروریستی منفور و یک گروهک تروریستی شناسنامه‌دار در واقع هستند و یا در واقع به توصیه‌های یک جریان مطرود و منفور... اگر در واقع عمل بکنند طبیعتاً باید در عقل سیاسی و درایت سیاسی آنها تردید و تشکیک عمیق کرد این‌که بخواهند به توصیه گروهکی عمل بکنند که آواره دیگر کشورها... هست و هم‌چنین آن دسته از کشورهایی که سالیان طولانی تحریم‌های یک‌جانبه غیرقانونی و ظالمانه را علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کردن، خب حتماً اکنون اگر حکمت و درایت سیاسی داشته باشند قاعدتاً باید یک ارزیابی از نتایج این اقدامات غیرقانونی خودشان هم داشته باشند که نتیجه این تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه چه بوده و لذا گمان می‌کنم که طبیعتاً هم منافقین نسبت به آنچه که... انجام دادند... هر روز مجبورند... به‌دنبال... کشورهایی باشند که هم‌چنان مایل هستند رویکردهای خطای خودشان را علیه جمهوری اسلامی ایران تکرار می‌کنند، در عین‌حال کشورهای تحریم کننده هم لازم هست یک باز بینی در نتایج اقدامات غلط گذشته خودشان بکنند و سیاست‌های غلط خودشان را اصطلاح بکنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f965c3e3-197d-4bdd-8930-7b60b5c530bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات