728 x 90

دان بیکن: پذیرفتن مطلق خواسته‌های ایران، امنیت ملی آمریکا را به خطر انداخته است

دان بیکن نماینده کنگره آمریکا
دان بیکن نماینده کنگره آمریکا

دان بیکن، عضو کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا روز ۱۴شهریور در توئیتی درباره مذاکرات دولت آمریکا با رژیم آخوندی درباره احیای برجام نوشت: دیپلماسی غیرمنسجم و پذیرفتن مطلق خواسته‌های ایران، امنیت ملی آمریکا را به خطر انداخته است.

دان بیکن در توئیت خود نوشت: تصمیمات کوته نظرانه، دیپلماسی غیرمنسجم و پذیرفتن مطلق خواسته‌های ایران، امنیت ملی آمریکا را به خطر انداخته است. به همین دلیل است که آمریکا به اصلاح مسیر در خاورمیانه نیاز دارد.

عضو کنگره آمریکا مقاله‌یی از واشنگتن اگزمینر را ضمیمه توئیت خود کرده است.

 

جاش گاتهایمر نماینده و رئیس کمیته خدمات مالی و امنیت داخلی کنگره آمریکا روز ۱۴شهریور در توئیتی نوشت: ما نباید تحریم‌های مرتبط با تروریسم علیه سپاه پاسداران را کاهش دهیم یا اجازه دهیم روسیه در توانایی‌های هسته‌یی ایران نقش داشته باشد. ما باید به تهدید ایران مجهز به سلاح هسته‌یی بپردازیم، در مقابل تروریستها محکم بایستیم و از ارزش‌ها و متحدان آمریکا محافظت کنیم.

وی افزود: من در رأس یک گروه دو حزبی متشکل از ۵۰عضو از بایدن خواستیم قبل از مشورت با کنگره، توافقی با ایران انجام ندهد

من رهبری یک گروه دو حزبی متشکل از ۵۰عضو را برعهده گرفتم که نگرانیهای عمیق خودمان را به رئیس‌جمهور در مورد توافق احتمالی با ایران، که دولت سردمدار حامی تروریسم در جهان است، ابراز کردیم و دولت را ترغیب کردیم قبل از مشورت با کنگره اقدام نکند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/32c82a57-07d3-47c5-a388-250415a5d8ca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات