728 x 90

اشرف - حمايت بين المللي,

عوض العبدان رئیس جنبش آزادی جنوب عراق: باید از مجاهدین خلق ایران حمایت کرد

-

عوض العبدان
عوض العبدان
عوض العبدان رئیس جنبش آزادی جنوب عراق گفت: حذف مجاهدین خلق از لیست سیاه یک تصمیم شجاعانه و منصفانه بود. ما هم بایستی از مجاهدین حمایت و پشتیبانی کنیم.
وی افزود: این تصمیم باعث خوشبینی ما می‌شود که بعضی از تصمیمهای سیاسی که در حال حاضر ایالات متحده اتخاذ می‌کند در مسیر درستی است زیرا دارد نسبت به خطر رژیم تهران که محدود به کشور مشخصی نیست بلکه علیه تمامی بشریت است طوری که حتی شیطان هم دارد از این رژیم آموزش می‌گیرد، هوشیار می‌شود.
عوض العبدان گفت: ”مجاهدین خلق به‌رغم تمامی فشارها و اقدامات ظالمانه‌ای که دولت مالکی به‌دلیل این‌که ساخته و پرداخته و ابزار اجرای سیاستهای تهران بود در حق آنها انجام داد و تمامی استانداردهای انسانی را زیر پا گذاشت، توانستند صدای خودشان و رنجهای خلق تحت ستمشان را دنبال کنند“.

وی افزود: ”نوری المالکی خودش به اتهام جنایتهای تروریستی محکوم و از جانب دادگاههای اروپایی به‌خاطر این جنایتهایش تحت پیگرد است و بدون شک او به‌رغم حذف نام مجاهدین خلق از لیست تروریستی که آن را بهانه جنایتهای خودش علیه این سازمان کرده بود، سیاستهای سرکوبگرانه خودش در رابطه با مجاهدین را تغییر نخواهد داد“.
عوض العبدان تأکید کرد: ”جامعه بین‌المللی حالا نباید در رابطه با تجاوزهای آشکاری که در این‌جا انجام می‌شود ساکت بماند و تمامی نیروهای سیاسی ملی باید مجاهدین خلق را یاری کنند چرا که آنها دارای آرمانی ملی هستند و شایسته تقدیر و احترام فراوانند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/64d0bd46-ac1d-4232-834c-192b737960eb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات