728 x 90

حملهٔ گستردهٔ پلیس آلمان به مرکز تروریسم و صدور بنیادگرایی رژیم آخوندی در هامبورگ

پلیس آلمان
پلیس آلمان

حملهٔ گستردهٔ پلیس آلمان

به مرکز تروریسم و صدور بنیادگرایی رژیم آخوندی در هامبورگ

و ۵۳مرکز وابسته آن در سراسر آلمان با مصادره کلیهٔ اموال

 

بیانیه وزیر کشور

وزارت کشور فدرال روز چهارشنبه مرکز اسلامی هامبورگ

و سازمانهای زیرمجموعه آن‌را در سراسر کشور ممنوع کرد

 

بر مبنای احکام دادگاه

جستجو در ۵۳مکان از ساعات اولیه صبح آغاز شد

هامبورگ، برمن، برلین، نیدرزاکسن

مکلنبورگ فورپومرن، هسن، نوردر این‌وستفالن و بایرن

 

مرکز اسلامی هامبورگ به‌عنوان نماینده مستقیم ولی‌فقیه رژیم ایران

فقط مذهبی عمل نمی‌کند بلکه به‌عنوان نماینده «ولی‌فقیه»

دستور سیاسی صدور «انقلاب اسلامی» را به‌طور مستمر و قاطع اجرا می‌کند

 

در نخستین ساعات صبح چهارشنبه ۳مرداد۴۰۳، پلیس آلمان به مرکز اسلامی هامبورگ (مرکز صدور بنیادگرایی و تروریسم دیکتاتوری آخوندی) و مراکز زیرمجموعهٔ آن در شهرهای سراسر این کشور حمله کرد.

در همین حال وزارت کشور آلمان اعلام کرد که بنا به دستور دادگاه، فعالیت‌های مرکز اسلامی هامبورگ و مراکز وابسته به آن در هشت ایالت ممنوع شده و اموال و دارایی‌های آن ضبط شده است.

نانسی فزر fezer وزیر کشور آلمان در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد:

وزارت کشور فدرال امروز مرکز اسلامی هامبورگ و سازمانهای زیرمجموعه آن در سراسر کشور را ممنوع کرد زیرا این مرکز یک سازمان اسلام‌گرای افراطی است که اهداف ضد قانون اساسی را دنبال می‌کند. سازمانهای تابعه عبارتند از «آکادمی اسلامی آلمان»، «انجمن حامیان مسجد ایرانی-اسلامی در هامبورگ»، «مرکز فرهنگ اسلامی» در فرانکفورت، "انجمن اسلامی بایرن"در مونیخ و"مرکز اسلامی برلین که داراییهای آنها مصادره می‌شود.

برای این منظور و برای روشن شدن سایر سازه‌های احتمالی، بر مبنای احکام دادگاه جستجو در ۵۳ مکان در هامبورگ، برمن، برلین، نیدرزاکسن، مکلنبورگ‌فورپومرن، هسن، نوردر این‌وستفالن و بایرن از ساعات اولیه صبح انجام شد.

در ۱۶ نوامبر ۲۰۲۳ جست‌و‌جو در ۵۵مکان در هفت ایالت فدرال انجام شده بود که طی آن شواهد گسترده‌یی کشف و ضبط شد. این موارد پس از آن مورد ارزیابی قرار گرفتند و شک و گمانها را به‌نحوی ثابت کردند که اکنون مرکز اسلامی هامبورگ و سازمانهای زیرمجموعه آن ممنوع شده‌اند.

 

وزیر کشور دولت فدرال آلمان در بیانیه خود خاطرنشان کرده است: "مرکز اسلامی هامبورگ"و سازمانهای زیرمجموعه آن از تروریست‌های"حزب‌الله" حمایت می‌کنند و یهودی‌ستیزی تهاجمی را گسترش می‌دهند. پس از اقدامات گسترده جستجو در نوامبر ۲۰۲۳، مقامات امنیتی ما به‌دقت مواد ضبط شده را ارزیابی کردند. شبهات جدی در این تحقیقات به حدی تأیید شده است که امروز ممنوعیت را اعلام کردیم. ما بدین ترتیب به فعالیت آنها پایان داده‌ایم. این یک گام ثابت دیگر در برابر افراط‌گرایی اسلامی است.

وزیر کشور آلمان افزوده است:

برای من بسیار مهم است که یک تمایز واضح قائل شوم: ما برخلاف یک دین عمل نمی‌کنیم. ما بین این اسلام گرایان که علیه آنها اقدامات سختی انجام می‌دهیم و بسیاری از مسلمانانی که به کشور ما تعلق دارند و با ایمان خود زندگی می‌کنند، تمایز واضح قائل هستیم. اعمال مسالمت‌آمیز دین، و مذهب شیعه، صراحتاً می‌گوییم که تحت تأثیر تحریم ما قرار نمی‌گیرد».

مرکز اسلامی هامبورگ یک انجمن سراسری در تضاد با قوانین کیفری و تعهدات جمهوری فدرال آلمان تحت قوانین بین‌المللی است

 

بیانیه می‌افزاید: «مرکز اسلامی هامبورگ به‌عنوان نماینده مستقیم "ولی‌فقیه"(رژیم) ایران، ایدئولوژی موسوم به" انقلاب اسلامی" را در جمهوری فدرال آلمان به شکلی تهاجمی و رزمی گسترش می‌دهد و هم‌چنین می‌خواهد آن‌را محقق کند.

بررسیها به‌وضوح ثابت می‌کند که این مرکز به‌عنوان نماینده «ولی‌فقیه» دستور سیاسی صدور «انقلاب اسلامی» را به‌طور مستمر و قاطع اجرا می‌کند. مرکز اسلامی هامبورگ و رهبر آن صریحاً از سوی «ولی‌فقیه» دستور دارند که «بدون هیچ‌گونه مصالحه‌ای برای پایه‌های انقلاب اسلامی به‌شدت و تزلزل‌ناپذیر تلاش کنند».

اداره فدرال برای حفاظت از قانون اساسی، اداره پلیس جنایی فدرال، پلیس فدرال و پلیس و مقامات حفاظت از قانون اساسی ایالت‌های فدرال مربوطه در اقدامات امروزی و آماده‌سازی آنها دخیل بوده‌اند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

دیرهنگام اما ضروری

مقاومت ایران از ۴ دهه پیش خواستار تعطیل مراکز رژیم

برای جاسوسی و صدور ارتجاع و تروریسم بوده است

اقدام امروز باید با لیست‌گذاری سپاه پاسداران تکمیل شود

 

رناتا آلت رئیس کمیسیون حقوق‌بشر پارلمان فدرال آلمان

در تعطیل کردن مرکز اسلامی هامبورگ تأخیر شده است

بسته شدن مرکز اسلامی در هامبورگ اقدامی مهم و بسیار به تأخیر افتاده است که حزب دمکرات آزاد FDP مدتهاست خواستار آن بوده است. ما نباید اجازه دهیم ارزشها، حقوق‌بشر و آزادی بیان ما توسط رژیم ایران و حزب‌الله برای تبلیغ و دامن‌زدن به نفرت در آلمان مورد سوء‌استفاده قرار گیرد.

رناتا آلت رئیس کمیسیون حقوق‌بشر پارلمان فدرال آلمان

 

‌تلویزیون ARD آلمان کانال یک تلویزیون آلمان

مرکز اسلامی هامبورگ توسط وزارت کشور فدرال ممنوع شد

چند ده افسر پلیس به منطقه حمله کردند و در ساعت ۶ صبح به مرکز اسلامی هامبورک دسترسی پیدا کردند. محل، تفتیش و دارایی‌ها مصادره می‌شود. مرکز اسلامی هامبورگ برای مدت طولانی تحت‌نظر دفتر حفاظت از قانون اساسی بوده است. آخرین باری که یک حمله به آنجا انجام شد نوامبر گذشته بود. مقامات تصور می‌کنند که این نوعی گسترش رژیم آخوندی (حاکم) بر تهران است.

گفته می‌شود که این مرکز، ایدئولوژی ضددموکراتیک رژیم را در آلمان گسترش داده است. . این مرکز توسط وزارت کشور فدرال ممنوع شد و مسجد آن بسته خواهد شد.

 

تلویزیون کانال ۲ آلمان گزارش داد: در یورشی در سراسر کشور، وزیر کشور آلمان «مرکز اسلامی هامبورگ» را ممنوع کرد. یورش پلیس از ساعت شش شروع شده و هم‌چنان ادامه دارد. حدود صد افسر از سمت شرق وارد محوطه مسجد آبی شدند و سپس با نقاب، مسلح و با تجهیزات سنگین مانند فرز و اره برقی وارد ساختمان شدند. و این بدیهی است که نه تنها شواهد بیشتر به‌دست بیاورند، بلکه داراییهای این مرکز را نیز مصادره کنند. به احتمال زیاد این پایان انجمنی است که سی سال است توسط اداره حراست از قانون اساسی هامبورگ تحت‌نظر بوده است زیرا ابزار تبلیغاتی افراطی و گسترش بازوی رژیم آخوندی ایران تلقی می‌شود. و سؤالی که قطعاً بسیاری از مردم اینجا در هامبورگ در پایان این روز از خود خواهند پرسید این است که چرا این اقدام این‌قدر طول کشید؟

 

روزنامهٔ بیلد آلمان گزارش داد:

بازرسان هم‌چنین در همان زمان در برلین به یک مسجد در منطقه نیوکلن Neukölln حمله کردند و این مسجد پلمپ شد.

بیلد افزود: دقیقاً ساعت ۵: ۵۹ صبح افسران پلیس ضدشورش هامبورگ به محوطه به‌اصطلاح "مسجد آبی" یورش بردند. در این حمله نیروی اضطراری فنی با دستگاههای برش، اره برقی و اسپری بکار گرفته شد. پیش‌تر، در نوامبر ۲۰۲۳، پلیس به خطرناک‌ترین مسجد کشور یورش برد و انبوهی از شواهد را به دست آورد.

 

در ادامه گزارش بیلد آمده است: رئیس این مرکز محمدهادی مفتح -۵۸ ساله مستقیماً به (حکومت) تهران گزارش می‌دهد. مقامات شواهد این موضوع را زمانی که مفتح در بازگشت از ایران با نامه‌های محرمانه در فرودگاه هامبورگ دستگیر شد، پیدا کردند.

در این اسناد او به‌عنوان «نماینده ولی‌فقیه» معرفی می‌شد. این بدان معناست که او دستورات خود را مستقیماً از تهران دریافت می‌کند و نماینده خامنه‌ای، دیکتاتور (رژیم) ایران، در آلمان است.

علاوه بر این آخوند سیدسلیمان موسوی فر، معاون مرکز اسلامی هامبورگ، در سال ۲۰۲۲ به‌دلیل نزدیکی به سازمان ممنوعه تروریستی حزب‌الله اخراج شد.

 

یورونیوز گزارش داد: «دولت آلمان مرکز اسلامی هامبورگ را بست و با متهم‌کردن آن به این‌که یک پایگاه حکومت مذهبی در ایران است، سازمان آن‌را ممنوع کرد... آلمان این سازمان را به افراط‌گرایی و حمایت از حزب‌الله متهم می‌کند...

تلویزیون ار ب ب برلین تصاویری را از یورش به یکی از مساجد وابسته به مرکز صدور بنیادگرایی رژیم در پایتخت آلمان پخش کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/05e1cb01-9ce0-4db7-a0fd-b0d93740d414"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات