728 x 90

جیمز ریش: خروج از مذاکرات برجام در حکم پیروزی خواهد بود

جمیز ریش عضو برجسته کمیته روابط خارجی  مجلس سنای آمریکا
جمیز ریش عضو برجسته کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا

جیمز ریش عضو برجسته کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا روز جمعه ۹اردیبهشت در جلسه استماع این مجلس خطاب به «آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا گفت: «در خصوص ایران، ما چند هفته‌یی است که در آستانه توافق هسته‌یی قرار داشته‌ایم».

وی اضافه کرد: «با توجه به بندهای غروب آفتاب و دست‌آوردهای کوتاه‌مدت در بازگشت به برجام، اسرائیل، کشورهای حاشیه خلیج [فارس] و سایر اعضای کنگره مخالفت‌های شدید خودشان را با بازگشت دوباره به توافق هسته‌یی ۲۰۱۵ ابراز کرده‌اند».

جیمز ریش افزود: «سیاست ما در قبال ایران بایستی سیاستی باشد که بتواند در دولتهای پیاپی دوام بیاورد و هر دو حزب بتوانند از آن حمایت کنند».

جیمز ریش تأکید کرد: «برای رسیدن به این هدف لازم است شما مسأله را درست درک کنید. بر اساس آنچه شاهد آن هستیم و آنچه به ما گفته می‌شود شما در مرحله‌ای هستید که مسأله را اشتباه درک می‌کنید».

وی در ادامه گفت: هیچ مسأله دیگری بیشتر از این موضوع میان این دولت با کنگره و متحدان آمریکا جدایی ایجاد نکرده است. شما مسأله را درست متوجه نمی‌شوید. از این [مذاکرات] خارج شوید. برایتان در حکم پیروزی خواهد بود و بابت آن تشویق خواهید شد».

وی تأکید کرد: «عدم توافق بهتر از توافق بد است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3da4d762-591a-49c0-bd46-e4021385a62a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات