728 x 90

۲۵ اعدام جنایتکارانه در اولین هفته مرداد از جمله سه زن و یک مرد ۷۲ساله

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

۲۵ اعدام جنایتکارانه در اولین هفته مرداد از جمله سه زن و یک مرد ۷۲ساله

آخوندها با خون‌ریزی می‌خواهند از انفجار خشم مردم جلوگیری کنند، اما این جنایات عزم مردم و مقاومت برای سرنگونی را جزم‌تر می‌کند. این رژیم ننگ بشریت معاصر است باید از جامعه جهانی طرد و سردمدارانش محاکمه شوند

 

پنجشنبه ۶مرداد، دژخیمان خامنه‌ای یک سرباز وظیفه را به تلافی به هلاکت رسیدن یک سرگرد نیروی انتظامی، در زندان رشت و ۲زندانی به‌نام‌های هیوا احمدی و پیام یزدانی را که هر دو از ۷سال پیش زندانی بودند، در سنندج حلق‌آویز کردند.

۵مرداد نیز یک زندانی به‌نام محمدرضا ارجمندی در بم و یک زندانی ۷۲ساله به‌نام عبدالله رحیمی بعد از ۱۴سال حبس و یک زن زندانی به‌نام سهیلا عابدی در سنندج و یک زن زندانی دیگر به‌نام فرانک بهشتی بعد از ۵سال حبس در ارومیه و یک زن زندانی به‌نام صنوبر جلالی در زندان گوهردشت بدار آویخته شدند. به این ترتیب آمار زندانیان اعدام شده از ابتدای مرداد به ۲۵تن می‌رسد.

 

رژیم آخوندها در فاز پایانی و برای این‌که چند صباحی به عمر ننگین خود بیافزاید، تلاش می‌کند با خون‌ریزی و کشتار از آتشفشان خشم مردم جلوگیری کند، اما این جنایات شنیع تنها عزم مردم و مقاومت ایران را برای سرنگونی این رژیم جزم‌تر می‌کند.

 

فاشیسم دینی حاکم بر ایران که ننگ بشریت معاصر است باید از جامعه جهانی طرد شود، پرونده نقض حقوق‌بشر در ایران باید به شورای امنیت ملل متحد ارجاع شود و سردمداران آن به‌خاطر چهار دهه جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی محاکمه شوند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۷مرداد ۱۴۰۱ (۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0e51ab19-7a45-4b4e-90c3-c100cf638755"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات