728 x 90

پاسخ جوامع ایرانیان به قضاییه جلادان

جوامع ایرانیان خارج کشور
جوامع ایرانیان خارج کشور

پاسخ جوامع ایرانیان به قضاییه جلادان

جامعه متخصصان غرب آلمان:

رژیم به کجا رسیده است که می‌خواهد تک به تک هواداران مجاهدین را در سراسر جهان محاکمه و به ایران مسترد کند! این جنون گاوی ناشی از آن است که شاهد قدرتمندتر شدن روزافزون هماوردش در تمامی پهنه‌هاست آن هم به‌رغم همه شیطان‌سازیها و بکارگیری مزدوران رنگارنگ با پرداخت هزینه‌های کلان از ثروت مردم ایران.

به این جانور دو پا و ولی‌فقیهش باید بگوییم که ما با سربلندی تمام به هواداری فعال و خلل‌ناپذیرمان از سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران ادامه خواهیم داد و در چارچوب قوانین کشور میزبانمان از هر فرصتی برای این‌که در جلوی سفارتها یا بهتر بگوییم لانه‌های تروریسم و جاسوسی شما حاضر شده و با شعاریمان افشایتان کنیم و صدای خلق ستمدیده‌مان باشیم استفاده خواهیم کرد.

جامعه متخصصان غرب آلمان، هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران که به مدت ۳۵ سال در حمایت از این سازمان فعالیت مستمر داشته و به‌ویژه در گردهماییهای سالانه مقاومت که امسال در تظاهرات پرشکوه برلین برگزار شد با تمام قوا نقش ایفا کرده است با این مقوله که فعالیت‌های افشاگرانه هواداران مجاهدین در سراسر جهان برای این رژیم مستبد و فاسد قابل‌تحمل نیست کاملاً  آشناست ولی این میزان پرت و پلاگویی آخوندک قاضی دادگاهی که رژیم برای محاکمه غیابی ۱۰۴ تن از اعضای سازمان مجاهدین راه انداخته است ما را از بابت ضعف مفرط رژیم و ولی‌فقیه فرتوت آن مطمئن کرد.

ما همه مجاهدیم، وعده ما در دادگاه خلق برای اجرای عدالت واقعی

 

جامعه ایرانیان هانوفر:

دادگاه علیه ۱۰۴ نفر از اعضا مجاهدین خلق ایران تلاشی است مذبوحانه و تمسخرآمیز که خامنه‌ای از سر افلاس به آن دخیل بسته تا شاید بتواند مزدوران وابسته به رژیم را از وارفتگی، انفعال و ریزش حفظ کند.

پراتیک عملیات اختناق‌شکن ۲۰هزار گانه‌ٔ کانون‌های شورشی قهرمان علیه خیمه‌شب‌بازی انتخابات اخیر عمق و گستره پایگاه ملی و مردمی تشکیلات سازمان‌یافته مقاومت سراسری را اثبات و ارکان پوسیده عمود خیمه نظام را به لرزه در آورده و اراجیفی مضحک و مسخره از سیرک قضایه‌ایش بیرون داده که پس‌لرزه‌های کهکشان برلین است...

ما جامعه ایرانیان به آخوندک قاضی‌نما می‌گوییم بیا بیا شعار ماست مجاهد افتخار ماست عزم ما را برای برگزاری تظاهرات بیشتر و بیشتر جزم‌تر کرد تا صدای رسای خلق در زنجیرمان باشیم...

 

انجمن پزشکان جنوب سوئد:

این انجمن بر این باور است که سرنگونی کامل رژیم آخوندی تنها راه پیش رو است. ما به قاضی رژیم زن‌ستیز آخوندی می‌گوییم که با قدرت بیشتری در تجمعات و تظاهرات مقاومت ایران برای بستن سفارتخانه‌های جاسوسی رژیم خامنه‌ای و قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی، شرکت خواهیم کرد.

رژیم آخوندی راه گریزی از سرنگونی ندارد و محاکمه و مجازات خامنه‌ای و مزدورانش وظیفه ملی و میهنی ماست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a0b513a2-4410-452b-a6b7-1840163fdfc8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات