728 x 90

تجمع ایرانیان آزاده در سوئد مقابل دادگاه دژخیم حمید نوری در پی فراخوان هواداران مجاهدین + سخنگوی مجاهدین

تجمع ایرانیان آزاده در سوئد مقابل دادگاه دژخیم حمید نوری ۱۹خرداد
تجمع ایرانیان آزاده در سوئد مقابل دادگاه دژخیم حمید نوری ۱۹خرداد

شب گذشته هواداران مجاهدین در سوئد با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری نمایشگاه  توسط شعبه پیشانی سیاه وزارت بدنام اطلاعات به نام هابیلیان در برابر دادگاه دژخیم حمید نوری در روزهای پنجشنبه ۱۹ و جمعه ۲۰خرداد خبر دادند. در برابر این اقدام شکست‌خورده آخوندها هوادران سازمان مجاهدین در سوئد با صدور فراخوانی خواستار حضور ایرانیان آزاده در برابر دادگاه دژخیم حمید نوری شدند. تجمع امروز با این هدف شکل گرفته است که گزارشات آن را در این صفحه دنبال کنید.

 

-وزارت اطلاعات در پلاکاردهای خود علیه مجاهدین در مقابل دادگاه اعلام کرده است که مجاهدین ۱۷هزار تن از مهره‌ها و عوامل رژیم را از ۳۰خرداد ۱۳۶۰ تاکنون به هلاکت رسانده‌اند. این یک اعتراف آشکار به جنگ داخلی در ایران بین خلق و مجاهد خلق با فاشیسم دینی است.

- وزارت اطلاعات عکس خواهر مجاهد صدیقه شاهرخی در دستگیریهای ۱۷ژوئن ۲۰۰۳ در پاریس را به‌عنوان عکس خانم رجوی با برچسب تروریستی در مقابل دادگاه نصب کرده بود.

- وزارت اطلاعات عکسی از رژه یکان خواهران در ارتش آزادیبخش با سلاحهای کلاشینکف را در دیوار مقابل دادگاه نصب کرده است که جز بر شرف و افتخار مجاهدین نمی‌افزاید.

- وزارت اطلاعات در یک عکس بزرگ دیگر که در مقابل دادگاه سوئد نصب کرده است سلاحها و بیسیم‌ها و وسایل شنود مجاهدین در تهران را نشان داده و خاطرنشان کرده که اینها پلیس ترافیک تهران را شنود می‌کرده‌اند!

- وزارت اطلاعات در یک پلاکارد بزرگ در دیوار مقابل دادگاه اعلام می‌کند: «پناه دادن به تروریستها صلح بین‌الملل را به خطر می‌اندازد»!

- در یک پلاکارد بزرگ دیگر وزارت اطلاعات می‌گوید: «جنگ با تروریسم به اقدامات بین‌المللی نیاز دارد»!

- خبرگزاری رسمی رژیم آغاز کار سیرک اطلاعات و شعبه آن در مقابل دادگاه استکهلم در سوئد به نام هابیلیان برای نمایش دادن اسناد عملیات مجاهدین علیه رژیم را اعلام کرد. خبرگزاری رسمی رژیم گزارش کرد که این سیرک «شامل بخشی از تصاویر، اسناد و اطلاعات درباره جنایات تروریستی و خشونت‌بار (مجاهدین)، در قالب پوستر و بنر به مدت ۲روز در مقابل دادگاه استکهلم در کشور سوئد برپاست»

- خبرگزاری رسمی رژیم می‌گوید که خانواده مزدوران اطلاعات نسبت به دعوت دادگاه سوئد از تروریستها برای ادای شکایت و شهادت اعتراض کرده و در دیدار با سفیر سوئد در تهران آن را «تغییر جایگاه جلاد و شهید دانستند؛ از این رو، برگزاری نمایشگاهی از جنایات تروریست‌ها در مقابل این دادگاه سیاسی مورد توجه (وزارت اطلاعات) قرار گرفت».

- خبرگزاری رسمی رژیم: انتشار دهها سند و تصویر از عملیات مجاهدین با واکنش و خشم مجاهدین مواجه و منجر به صدور چند بیانیه خشم آلود توسط مجاهدین در ساعات منتهی به برگزاری نمایشگاه شد.

- سخنگوی مطبوعاتی مجاهدین در سوئد شکست کامل سیرک مزدوران در مقابل دادگاه را اعلام کرد. این کار به همت هموطنان و هواداران انجام شد که در آخرین ساعات مطلع شدند و ۱۱تن از آنان در اثنای مقابله با مزدوران دستگیر شدند.

 

- سخنگوی مجاهدین خطاب به مزدوران اطلاعات افزود: چرا عکس لاجوردی و رئیسی و خامنه‌ای و خمینی را با خودتان نیاوردید و نصب نکردید؟ در اسرع وقت اسامی و عکس‌ها و مشاغل ۱۷هزار را در سپاه و اطلاعات و بسیج و کمیته‌ها و حوزه‌های جهل و جنایت ارائه کنید! هم‌چنین اگر جرأت دارید برای یک بار هم که شده جمع آمار زندانیان سربدار در قتل‌عام ۶۷ را در بیش از ۱۰۰ زندان که گوهردشت فقط یکی از آنها بوده است، اعلام کنید.

 

 

شعارهای مرگ بر خامنه‌ای و لعنت بر خمینی علیه مزدوران رژیم در سوئد

 

محاصره مزدوران رژیم با شعارهای مرگ بر خامنه‌ای توسط ایرانیان آزاده در استکهلم

 

ایرانیان آزاده در استکهلم سوئد مزدوران رژیم را تروریست خطاب کردند.

 

تجمع ایرانیان آزاده در سوئد مقابل دادگاه دژخیم حمید نوری در پی فراخوان هواداران مجاهدین

ایرانیان آزاده و هواداران سازمان مجاهدین در برابر دادگاه دژخیم حمید نوری با برگزاری آکسیونی شعار می‌دهند؟
مرگ بر خامنه‌ای رئیسی، لعنت بر خمینی
سفارت آخوندی، این لانه جاسوسی، تعطیل باید گردد
محاکمه قاتلان، خواسته خلق ایران

 

تصاویری از مزدوران رژیم آخوندی در سوئد

 

تصاویری از مزدوران هابیلیان در سوئد

تصاویری از مزدوران هابیلیان در سوئد - 0

تصاویری از مزدوران هابیلیان در سوئد - 1

تصاویری از مزدوران هابیلیان در سوئد - 2

تصاویری از مزدوران هابیلیان در سوئد - 3

تصاویری از مزدوران هابیلیان در سوئد - 4

تصاویری از مزدوران هابیلیان در سوئد - 5

تصاویری از مزدوران هابیلیان در سوئد - 6
 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0dc80999-51ae-4b81-8eab-7607375d3a80"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات