728 x 90

تجمع اعتراضی و زنجیره‌انسانی مردم زنجان و شاهجوب در اعتراض به کمبود آب

تجمع اعتراضی و زنجیره‌انسانی مردم زنجان و شاهجوب
تجمع اعتراضی و زنجیره‌انسانی مردم زنجان و شاهجوب

تجمع اعتراضی و زنجیره‌انسانی مردم زنجان

امروز یک‌شبنه ۶شهریور مردم زنجان با برگزاری تجمع اعتراضی و زنجیره‌انسانی در اعتراض به سیاست‌های دولت آخوند رئیسی در صنایع فولاد که بعد از غارت منابع معدنی آب اصفهان و خوزستان به زنجان روی آورده‌اند دست به اعتراض زدند.

 

-تجمع اعتراضی و زنجیره‌انسانی مردم زنجان - 0

-تجمع اعتراضی و زنجیره‌انسانی مردم زنجان - 1

-تجمع اعتراضی و زنجیره‌انسانی مردم زنجان - 2

 

یورش نیروهای انتظامی به ساکنان روستای شاه‌جوب در استان کردستان به جای تامین آب شرب! 

گزارش شهروندان یکشنبه ۶ شهریور  حاکی از یورش ماموران  سرکوبگرانتظامی به روستای شاه‌جوب از توابع شهرستان دهگلان در استان کردستان به دلیل اقدام ساکنان جهت تامین آب از طریق حفر چاه است.

در حالی که ساکنان روستای شاه‌جوب از معضل بی‌آبی به ستوه آمده‌اند و با جمع‌آوری مبلغ یک و نیم میلیون تومان از هر خانوار و با هزینه خود اقدام به خرید دستگاه حفاری جهت حفر چاه کرده‌اند، ماموران سرکوبگر انتظامی و پرسنل اداره آب شهرستان دهگلان با یورش به روستا مانع از انجام این کار شده‌اند.

گفته می‌شود، ماموران انتظامی تلاش کرده‌اند تا دستگاه حفاری را ضبط کنند، اما زمانی که با مقاومت ساکنان روستا مواجه شده‌اند، جاده روستاهای قادرمرز، صادق‌آباد و گردمیران را محاصره کرده‌اند تا در صورت خارج کردن دستگاه حفاری از روستای شاه‌جوب، آن را ضبط کنند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7ebc0017-1d97-4438-a8c0-79001f5587e5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات