728 x 90

تجمع اعتراضی معلمان مدارس خارج کشور، کارگران مترو ۵ تهران و کارگران پیمانی نیروگاه گازی آبادان

تجمع اعتراضی معلمان مدارس خارج کشور مقابل وزارت آموزش و پرورش
تجمع اعتراضی معلمان مدارس خارج کشور مقابل وزارت آموزش و پرورش

شماری از معلمان مدارس خارج کشور در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات ارزی‌شان طی چند سال اخیر در مقابل وزارت آموزش و پرورش شنبه ۱۲مهر دست به تجمع اعتراضی زدند.

تجمع اعتراضی کارگران مترو ۵ تهران

روز شنبه ۱۲ مهر ، کارگران مترو۵ تهران نسبت به عدم پرداخت حقوق، حق بیمه و تمدید نشدن دفترچه های بیمه خود دست به تجمع اعتراضی زدند.

شایان ذکر است،‌ تعدادی از این کارگران که به بیماری کووید ۱۹ نیز مبتلا شده اند “به دلیل عدم پرداخت حق بیمه از طرف شرکت تراورس و نداشتن بنیه مالی برای تامین هزینه تست و بستری شدن در بیمارستان و از طرفی به دلیل آزاد حساب کردن این مرکز درمانی، به علت پرداخت نشدن حقوق، علی‌رغم وضعیت بد معیشتی شان، مجبور به ترک کار شده اند.”

-کارگر-خط-۵-مترو-تهران-کرج

تجمع اعتراضی کارگران پیمانی نیروگاه گازی سیکل ترکیبی گازی آبادان

روز شنبه ۱۲ مهرماه، برای دومین بار کارگران پیمانی نیروگاه گازی سیکل ترکیبی گازی آبادان در اعتراض به عدم پرداخت چندین ماه دستمزد معوقه، سنوات و عیدی و پاداش پایان سال خود دست به تجمع اعتراضی زدند.

کارگران معترض گفتند “بخشی از مطالبات مزدی، سنواتی و عیدی آنها از ابتدای سال جاری پرداخت نشده و دشواریهای زیادی از لحاظ معیشتی برای حدود یکصد نفر از آنها به وجود آمده است”.

شایان ذکر است، کارگران پیمانی این نیروگاه با بیان اینکه بیش از ۴۵ روز از دریافت آخرین حقوقشان می‌گذرد و از ابتدای سال جاری حق سنوات آنها پرداخت نشده و عیدی و پاداش سال ۹۸ خود را نیز دریافت نکرده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0cee60c4-7a5f-4245-aab3-d9a85344e08c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات