728 x 90

اعتراض عليه مالكي,

حمایت شورای عربی عشایر عراق و شورای عشایر بصره از تظاهرات ۲۵فوریه

-

تظاهرات روشنفكران عراقی در بغداد - بغداد، قندهار نمی‌شود
تظاهرات روشنفكران عراقی در بغداد - بغداد، قندهار نمی‌شود
شورای عربی عشایر عراق، شیوخ عشایر بصره و روحانیان و شخصیتهای اجتماعی این استان از تظاهرات 25فوریه علیه فساد و سرکوب دولت نوری مالکی حمایت کردند.
در بیانیه‌های توزیع شده در جنوب و میانه عراق تأکید شده که تظاهرات جمعه کمتر از یک میلیون نخواهد بود و از جوانان دعوت می‌کند تا با عزمی جزم برای ریشه‌کن کردن فساد در تظاهرات شرکت کنند.

تلویزیون الشرقیه خبر داد: بعد از وجود اطلاعات مبنی بر حمایت فرماندهان ارتش از سپهبد الکبیسی دولت نوری مالکی برای تظاهرات روز جمعه در بغداد، آماده‌باش درجه ”ج“ اعلام کرد و تمامی مرخصی نیروهای نظامی را لغو کرده است.

یک مقام ارشد امنیتی به الشرقیه گفت: دستورات مخفی برای فرماندهان امنیتی جهت مقابله با تظاهرات روز 25فوریه صادر شده است. براساس یک سند سری هواپیماهای ارتش بر بالای سر تظاهر‌کنندگان اطلاعیه‌هایی در حمایت از دولت نوری مالکی پخش خواهند کرد. سند دیگری حاکی است که جستجو برای پیدا کردن دوربینهایی که قرار است از تظاهرات فیلمبرداری کنند، آغاز شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/767ee3ef-e178-491f-b481-fb042d0dbddb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات