728 x 90

4شنبه سوري,

قیام چهارشنبه‌سوری در سراسر ایران، رژیم آخوندی و جناحهای سازشکار آنرا به خواری کشاند

-

چهارشنبه آتشین
چهارشنبه آتشین
خبرهای تکمیلی از خیزش مردم در چهارشنبه‌سوری، در تهران و شهرها حاکی است، مردم به‌طور گسترده به خیابان آمده و تا پاسی از شب با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی درگیر شدند

در تهران؛ شاهدان درباره درگیری جوانان در آریاشهر با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی گفتند: آریا شهر به میدان جنگ تبدیل شده بود.
میدان کاج تهران نیز صحنه درگیری بود. جوانان در این منطقه گفتند: این میدان یک ساعت و نیم دست مردم بود.
در سعادت آباد نیز مردم به مزدوران موتورسوار حمله کردند و سه موتور مزدوران را سرنگون کردند.
در همدان، بیش از ده‌هزار نفر از مردم در بلوار این شهر حضور داشتند و با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی درگیر شدند و آنها را گوشمالی دادند. این درگیری تا ساعت 23ادامه داشت. مردم؛ مأموران را در وسط خیابان محاصره کرده و از هر طرف به سمت آنها سنگ و بمبهای دست‌ساز پرتاب می‌کردند و علیه دیکتاتوری آخوندی شعار می‌دادند. در این حمله چند تن از مزدوران نیروی انتظامی مصدوم شدند که با آمبولانس آنها را بردند.

در بهبهان جمعیت زیادی در جاده قدیم اهواز تجمع کردند و با آتش زدن لاستیک و انفجار ترقه با شعار مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر دیکتاتور اعتراض خود را نشان دادند.

در گلسار رشت مردم تجمع کرده و مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی را که قصد پراکنده کردن اونها را داشتند، هو کردند.

در بابل جوانان با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی در خیابان نخست وزیری درگیر شدند. در این درگیری یکی از جوانان توسط مأموران جنایتکار با ضربه باتون به سرش مجروح شد.
هم‌چنین در ساعت 18در خیابان نخست وزیری بابل چند دختر جوان مشغول پاره کردن عکس منحوس خامنه‌ای بودند که نیروی انتظامی به آنها حمله کردند ولی مردم به حمایت از این دختران وارد شده و با مأموران جنایتکار درگیر شدند و مأموران نتونستن آنها را دستگیر کنند و صحنه را ترک کردند.

در قزوین مردم در خیابان خیام این شهر تجمع کردند و با نیروهای ضدشورش درگیر شدند.

در نوبهار کرمانشاه مردم تا ساعت 24در خیابان بودند و با مأموران سرکوبگر که قصد پراکنده کردن آنها را داشتند درگیر شدند.
جوانان هنگام درگیری شعار می‌دادند مرگ بر خامنه ای.

در خرم‌آباد مردم به‌طور گسترده به خیابان آمده بودند. این شهر به مدت 20دقیقه دست مردم بود. مردم اطراف دریاچه سه مزدور بسیجی را به شدت گوشمالی دادند. مردم شعار می‌دادند: «مرگ برخامنه‌ای» و «خامنه‌ای قاتله ولایتش باطله» و «نترسید نترسید ماهمه باهم هستیم».

در شیراز نیز مردم تا پاسی از شب در خیابان حضور داشتند و ضمن سر دادن شعار« مرگ بر خامنه‌ای» و «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران»، بمبهای صوتی به سمت مأموران پرتاب کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6089b659-3428-4ef0-98c4-1a084d73c7e7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات