728 x 90

روزنامه حکومتی جوان: شتر فرنگی پسابرجامی

شتر پسابرجامی
شتر پسابرجامی
روزنامه حکومتی جوان از باند خامنه‌ای 5آذر 96 در رابطه با ساختار تجارت آزاد واردات و صادرات سیاست اقتصادی کابینه آخوند روحانی را زیر ضرب برد و با کنایه نوشت:
شهریورماه امسال یک میلیون و 800هزار دلار شتر از ایتالیا، انگلستان، آلمان و چند کشور آسیایی وارد شده است.
آیا به این شتران ننگریم که چگونه از فرنگستان وارد ایران شده‌اند؟!
آیا نپرسیم سه کشور اروپایی انگلستان، آلمان و ایتالیا بدون حتی یک وجب بیابان، چرا شتر پرورش داده‌اند و به ایران صادر کرده‌اند؟!
شوربختی اقتصاد مقاومتی ما آنجاست که معلوم شود این شترهای وارداتی در واقع شترهای صادراتی برخی کشورهای همسایه ما به اروپا است که از آنجا در بسته‌بندی‌هایی که قشر مرفه ایران می‌پسندند، به ایران «صادرات مجدد»، شده است و ما در این تجارت‌پیشگی پسابرجامی خود فقط پول بسته‌بندی به اروپا می‌دهیم. واردات ایران از اروپا و برخی کشورهای آسیایی و آمریکای جنوبی البته بسته‌های شرمگینانه‌تر از شتر هم دارد، اما شتر پسابرجامی فرنگی، مزه دیگری دارد که نشان می‌دهد اقتصاد مقاومتی فقط لقلقه زبان آقای معاون اول است... شاید بتوان واردات شتر از این سه کشور اروپایی را یکی از ثمرات برجام دانست. گفتنی است‌ بر اساس ابلاغیه معاون اول رئیس‌جمهور واردات کالا‌هایی هم‌چون الاغ، اسب، شتر و گوشت حیوانات حرام گوشت با ارز آزاد و پرداخت دو برابر سود بازرگانی از اول امسال مجاز شده بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6dd9bc84-f49d-4090-9ab1-1de20ea0108e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات