728 x 90

حاج بابایی عضو مجلس ارتجاع: دچار رکود تورمی کشنده هستیم

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق مجلس ارتجاع
حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق مجلس ارتجاع
حاج بابایی امروز سه‌شنبه 8فروردین 96 در مجلس ارتجاع به رکود تورمی کشنده اذعان کرد و گفت: دچار رکود تورمی کشنده هستیم. هنر آقایان ایجاد اشتغال برای دیگر کشورها بوده. ۲۸ هزار میلیارد درآمد هدفمندی توسط شرکتهای دولتی بلعیده می‌شود.

این عضو مجلس ارتجاع به رشد بی‌امان بیکاری در شروع سال 96 اشاره کرد و گفت: آمار و ارقام نشان می‌دهد همان‌طور که ما در برنامه ششم مصوب کردیم و دولت نیز تأکید کرده اول سال 96 نرخ بیکاری ۱۲.۶ درصد است. این نشان از رشد بی‌امان بیکاری دارد. امروز بر هیچ کسی پوشیده نیست که دچار یک رکود تورمی کشنده هستیم.

حاج بابایی با بیان این‌که امروز اقتصاد و نوع عملکرد اقتصادی پاسخگوی نیازها نبوده، گفت: ما از طرفی روزنه‌های تخریب اقتصاد ملی و تولید ملی توسط قاچاقچیان ریشه‌دار و تأثیرگذار در مسائل سیاسی ـ اقتصادی را داریم که باعث شده تولید ملی را فلج و مردم و تولیدکنندگان را اسیر اجناس خارجی کند.

وی به گرانی بنزین اشاره کرد و گفت: کدام مصیبت بالاتر از این است که گفته می‌شود بنزین وارداتی ارزان‌تر از بنزین داخل است و باید واردات کنیم. این سخن کاملاً‌ برعکس اقتصاد مقاومتی است. ما باید تولید ملی را رشد دهیم تا کارگر ایرانی کار کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/184bdcf2-a593-483a-b9d1-c370faf4cee2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات