728 x 90

اخبار خليج فارس,اخبار خاورمیانه,اخبار اروپا,

فرانسه ۲۴: نگرانی کشورهای خلیج فارس از دخالتهای رژیم ایران

-

 دیدار فرانسوا اولاند با  ملک سلمان پادشاه عربستان
دیدار فرانسوا اولاند با ملک سلمان پادشاه عربستان
تلویزیون فرانسه 24 گزارش کرد: فرانسوا اولاند روز دوشنبه به‌مدت یک ساعت در کاخ ملک سلمان پادشاه عربستان با او ملاقات کرد. در این ملاقات دخالت رژیم ایران در یمن و سوریه به‌طور مشخصی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و رهبران عربستان و فرانسه تأکید کردند هیچ آینده‌یی برای بشار اسد در سوریه وجود ندارد.
یک دیپلومات بلندپایه فرانسوی به فرانسه 24 گفت: کشورهای شورای همکاری خلیج فارس نگرانی جدی دارند در صورتی‌که تحریمها علیه رژیم ایران برداشته شود حاکمان ایران قادر به تأمین مالی نیروهای مزدور خود در سراسر منطقه خواهند شد.
یک دیپلومات دیگر فرانسوی گفت: کشورهای شورای همکاری خلیج فارس خواهان این هستند که به آمریکائیان بگویند فرانسه نیز در کنار ما قرار دارد و به‌عهده واشینگتن است که از ما فاصله نگیرد. در این گزارش گفته شده است جان کری وزیر خارجه آمریکا برنامه‌اش را در دقایق آخر تغییر داده است تا روز چهارشنبه به ریاض سفر کند تا در مورد جلسه رهبران شورای همکاری خلیج فارس با باراک اوباما در 13ماه مه با آنها گفتگو نماید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/daebef01-efe6-425f-ae57-00255e0fdcf4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات